If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mooie mk2 ! Nog niet zien rijden hier in de buurt terwijl ik wel vaker door Sittard kom.
Dankje, ik heb jou geloof ik wel eens in geleen bij de mac gezien? ik ben normaal niet zo van de franse auto`s maar in de stijl als die van jou is vind ik het wel mooi, goed laag en mooie wielen
Haha, dankje blij dat die dinge deronderuit zijn, heb jou mercedes nog nooit gespot?
Is alweer helemaal origineel nu, kwam ook wel vaker bij de Mac in Geleen. Meestal stond de wagen bij de parkeerplaats tegenover Atakan, was bezorger daar haha
rij dr trouwens wel nog in zo af en toe, als ik je tegenkom zal ik eens met de lichten flitsen
Dankje, ik heb jou geloof ik wel eens in geleen bij de mac gezien? ik ben normaal niet zo van de franse auto`s maar in de stijl als die van jou is vind ik het wel mooi, goed laag en mooie wielen
Volgens mij heb ik je eergisteren rond een uur of 12 langs zien rijden bij de mac in geleen Ziet er dik uit !!
En ik ben gewoon in de stijl van mn eerste wagen gebleven, OEM+ laag en mooie wielen eronder, niks speciaals dus eigenlijk . De tupperware (die je steeds vaker op franse auto's ziet ) blijft mooi thuis in het keukenkastje waar het hoort.
Volgens mij heb ik je eergisteren rond een uur of 12 langs zien rijden bij de mac in geleen Ziet er dik uit !!
En ik ben gewoon in de stijl van mn eerste wagen gebleven, OEM+ laag en mooie wielen eronder, niks speciaals dus eigenlijk . De tupperware (die je steeds vaker op franse auto's ziet ) blijft mooi thuis in het keukenkastje waar het hoort.
idd, laat 't maar lekker eraf! Genoeg mensen bij de mac in geleen die wel zo'n troep erop hebben...
Weer eens een update, voor zijn de wielranden eruit geslepen en de g60 verbreders wat aangepast zodat die nog wat lager kon.
Zit een nieuwe koppeling in.
Nog wat problemen met de carburateur gehad, vlotter was lek, eerst de hele rand waar die lekte dichtgesmolten als noodoplossing, heeft 1 dag gehouden, daarna maar een andere vlotter erin gezet en de carburateur gereinigd van binnen + alle slangen vernieuwd
Ben nu nog aan het wachten op zwarte koplampfolie die heb ik besteld, dan komt er weer een grill in zonder verstralers en worden de koplampen zwart, misschien maak ik van die grill het randje weer rood maar dat moet ik nog even zien.
Voor de oplettende kijker, op de laatste foto is te zien dat ik achter een wit raam heb terwijl de rest groen getint is, ben dus ook nog opzoek na een groen getint raam rechts achter.
Vandaag even de voorste veerpoten vervangen, had een lekke demper, tripple-s was nog geen jaar oud maargoed wat wil je zonder hulpveren en zonder bumpstops, nu v-maxx poten voor deronder met alles gewoon ertussen, ligt ietsje hoger nu maar voor de winter vind ik het goed.
Ook de golf gewassen en in de wax gezet en sinds vorige week de winterwielen eronder, en heb de goudkleurige sticker van het raam afgehaald en een andere erop geplakt.
Morgen nog even de aanloop plekken in de wielkast behandelen en dan maandag op apk.
Comment