If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Laurens, wil je alsjeblieft nog een foto plaatsen van je Golf toen je 'm kocht, of van de periode medio september tijdens stage? Ik zweer t 'zahbi', iedereen gaat waus hier! De ouwe tupperware-party-op-wielen
Dit ding heeft zulke (goeie) stappen gemaakt man!
Naast verbrede steelies zijn S ML's toch wel de ultieme optie voor mk3's
- Terug naar originele achterlichten! in USA stijl
- Chroom VW logo aan de voorkant ipv zwart
- Aantal stickers
- Wielkasten aan de voorkant uitgerold
- RVS uitlaat systeem tot de tussendemper, zonder katalysator
- Wat kleine dingen zoals LED kentekenverlichting etc.
Zodra ik tijd heb ga ik de achter wielkasten uitrollen de Golf zowel voor als achter een goed stuk verlagen
zeg als je iets speciaals wil, je moet er wel voor zijn natuurlijk
morette koplampen
ex golf van iemand die ik ken
en je moet is zoeken achter een "yachting" lip zijn wel enorm zeldzaam (en lig je trouwens iets hoger mee van de grond, dus kan je weer lager gaan haha
Mehw... Morettes zijn niet echt mijn ding, in mijn ogen zijn de originele toch het mooist. Zeker als ze gesmoked zijn
En die Yachting lip ken ik ja. Had een vriend van me een tijdje, is toen verkocht voor 175 euro ofzo Persoonlijk vind ik die lip niet mooi en ik zou het geld er absoluut niet voor betalen.
highline centerconsole die heb ik nog wel ergens liggen
Haha ohja ik vroeg een tijd geleden of ik een speciaal interieur had ofzo. Nu enige tijd verder ben ik erachter gekomen dat mijn Golf gewoon een speciale uitvorering is geweest Namelijk de "Movie" uitvoering. Geen idee wat het boeit want mijn Golf is zo basic als maar kan maar het viel mij altijd al op dat mijn interieur een stuk netter was dan dat van andere Golfjes 3
Comment