If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Haha ja Pietro, Daar heb ik nu effe een publicatie-stop. Het uploaden van foto's duurt er ook altijd zo laaaaaaang.
Als deze weer rijdt (lees: de motor draait), zal ik alles in één keer op het 124 forum dumpen
Haha ja Pietro, Daar heb ik nu effe een publicatie-stop. Het uploaden van foto's duurt er ook altijd zo laaaaaaang.
Als deze weer rijdt (lees: de motor draait), zal ik alles in één keer op het 124 forum dumpen
tegen die tijd internetten we niet meer zoals we nu kennen....
Er zijn uiteraard ook nog voertuig-specifieke updates luitjes
Ik ben eindelijk maar eens begonnen met het strak trekken van de motorruimte zodat de motor er a.s.a.p. in kan.
Ben begonnen bij de accubak. Was nogal lelijk, vies, roestig en smoezelig...
Begin (zie klein stukkie is al proef-geverft):
Het wondermiddel:
IT'S NOT
Het revi-verfje process:
Elk beugeltje opgeknapt, elk boutje of moertje vervangen voor nieuw en indien mogelijk RVS
De accu-bak in de hammerite:
Motor ECU moest er ook aan geloven:
Accubak geplaatst, ECU + BOSCH KE-Jetronic computer gemontereerd en de bedrading en kabelbomen omgelegd indien mogelijk:
NEXT UP:
Oude LPG bedrading uit mijn kabelboom verwijderen
+
Bestuurderskant van de motorruimte kaaltrekken en kabelbomen buitenom leggen (wire-tuck virus zit erin )
Comment