Blijft een kek ding eejj!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sauerkraut mit bratwurst
Collapse
X
-
Netjes geworden die koffer achterin, laatste pic is gaaf!
Comment
-
Originally posted by Suburuuh View PostBlijft een kek ding eejj!
dankuu
Originally posted by VdubMKII View PostNetjes geworden die koffer achterin, laatste pic is gaaf!
dan is het nu even tijd voor een:
super mega grote update der updates
en dan om te beginnen:
de RM'metjes lagen dus bij E.C.C perfect detailing vanaf 17 april met eind mei als dead line. had ze toen al een week extra levertijd gegeven ten opzichte van de max 5 weken die ze daar hebben.
communicatie ging vanaf week 5 echt volledig naar beneden; niet opnemen; altijd maar druk zijn, maar geen tijd nemen om concrete afspraken te maken.
ben zefs nog een keer voorgelogen; Andre gaf aan dat ze alle 4 al in de filler stonden; bleek niet zo te wezen toen ik daar dus aankwam.
eind mei waren ze nog niet af, hmm balen; maar wanneer kan ik ze dan wel verwachten. "ja zo snel mogelijk" was het antwoord. ik was na 2 weken over datum wel benieuwd hoe ver ze waren en ben toen langs geweest. Kwam daar 2 velgen tegen die "al" in de filler staan (nog ruw trouwens, moet nog glad geschuurd worden. De andere twee stonden nog in de afbijt. ik aardig over de zeik natuurlijk, maar ze maakten het financieel goed met lagere kosten en gaven aan dat ze waarschijnlijk over een paar dagen klaar zijn/ anders volgende week.
nou die laatse week is nu onderhand aangebroken. 3 velgen zijn nu gestraald. 4e lukt ze niet want de glasplaat is naar de klote gegaan van de straalmachine; dus het ging nu nog minimaal 2, maximaal 6 weken duren. ben nu dus ontiegelijk over de zeik.
conclusie:
vertrouwen is pleite. m'n geld is pleite; en m'n velgen na deze week dus ook.; hopelijk krijg ik nog iets van mn geld terug en ga ik van't weekend naar een ander adres die het binnen 2 weken/ anders misschien 3 willen afronden.
TL;DR
na 8 weken zijn 3 van de 4 velgen ontlakt. 2 in de filler en is het nog lang niet klaar.
NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT NAAR ECC PERFECT DETAIL GAAN
tenzij je alleen komt voor 't polijsten; leroy is wel een chille gozert die z'n vak verstaat.
in de tussentijd heb ik soort van niet stil gezeten.
nieuwe banden binnen.
voorkant: bridgestone potenza's 165/50
achterkant: Nankang NSII 185/45
ook heb ik de 1.5 graden camberplates van Marc overgenomen. zullen ze achter. mooi flush liggen met de kasten.
was hem weer , toedels!
Comment
-
Originally posted by Bert75 View PostWat een gezeik met die wielen man... Ik hoop dat je een fatsoenlijk adres vind die ze wel binnen gestelde tijd klaar heeft.
ik zou ze vorig weekend al op kunnen halen. Morgen worden ze pas opgehaald bij de ontlakker
ik heb in de tussentijd al wel het een en ander gedaan.
randen ontdaan van de siliconen kutkit
Daarna alle fucking 120 boutjes langs de borstel gehaalt
heb er nog een verstekeling tussen gevonden; originele bbs bout ipv de aftermarket die ik erin had zitten.
E.C.C. al een berichtje gedaan het niet klopte en ze zullen me een nieuwe bout aansturen..
enzit daar alweer 2 weken op te wachten
randen weer opnieuw gepolijst:
nog een leuk idee voor ooit in de toekomst:
trouwens nog chromen deurhendels geplaatst:
lijkt nu nog een beetje raar omdat ie verder nog niet veel chromen of gepolijste accent heeft; maar dat is straks met de velgen al een stuk beter. uiteindelijk komen er ook chromen bumpers op ooit in de toekomst dus zit het er bij deze alvast op.
voorbumpert eraf gehaald en de schade geinspecteerd:
en weer soort van strak gemaakt:
vorig weekend werd het echter tijd voor wat leuks:
CAMBERTIME
plaatjes van 1.5graden per kant; maar goed
Uurtje lamballen tijdens het slechte weer en 't zat eronder. helaasch geen foto's gemaakt van't proces want mn telefoon was dood. Le resultaat:
ik vind helemaal dikke prima zo.
Zit momenteel in de laatste week voor de vakantie; nog even buffelen en dan klaar.
en dan kan ik met volle gang aanklooien met de golf
Comment
-
Originally posted by SanderZ View PostZijn mooi geworden, weet alleen nog niet helemaal wat ik van je rijhoogte moet vinden..
wil hem nog wel wat lager hebben maar ik moet dan eerst de voorkant notchen en de achterkant dat probleem oplossen, en dan een minimaal een halve graad extra camber.
komt nog wel heur
Originally posted by ruittie View PostIk viend helemaal hartstikke mooi!
Comment
-
Laat je niet gek maken door die Zuurpruim Twan,achter beetje rollen,ietsjes lager en hij staat supervet.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment
-
nou omdat iedereen hier zn draadje update kan ik natuurlijk niet achterblijven;
niet super veel gedaan aan de auto, 't is voorlopig even goed zo.
weekje nadat m'n velgen eronder zaten heb ik mn wiellager aan gort gereden. geen flauw idee hoe.
nieuwe erin , en doooorrr.
wielkasten achter uitgeslepen en de auto op zn laagste standje met hulpveren gezet.. natuurlijk weer niet laag genoeg..
de gouwe ouwe c2's van mn maatje opgeknapt als bedankje voor het lenen:
vorig weekend de auto een poetsbeurt gegeven voor MIVW
kan poetsen wat ik wil maar die kleurverschil blijft er lekker in zitten
foto van onderweg naar MIVW:
en blijkbaar is iemand op MIVWnog zo gek geweest om mijn barrel op de foto te zetten:
samen met dat poepbruine ding van Sander:
was hem weer!
toedels
Comment
-
Gave foto die van de achterkant, staat mooi op z`n pootjes zo
Vind het wel wat hebben die 50 tinten grijs, en gti lip zou dik staan
Comment
Comment