Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    np
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • #92
      Ziet er goed uit kerel! Dat rood klapt er lekker uit zo

      Scene-whore

      Comment


      • #93
        Op die testfit foto's trouwens, heb je daar al rekening gehouden met eventuele spacers, of vallen de velgen zo zonder spacers? ben ik wel benieuwd naar omdat ze nu op de foto al aardig breed vallen.

        Comment


        • #94
          Foto's zijn niet echt hoe ze gaan worden, was meer voor het beeld. Ik kan ze wel kwijt in de kast, maar ze zitten niet op het bevestigingsvlak ivm de te hoge ET. Velgen kunnen er makkelijk onder met de juiste adapterdikte. Ik heb ongeveer 23m dikke adapters nodig om ong dezelfde poke als nu uit te komen.

          eind van het seizoen worden de adapters afgedraaid zodat ze maximaal naar binnen vallen (hou ik 3mm over tussen de kast en de velgrand. Hiermee kan ik voor en achter nog een half J breder, Zit ik op 8,5 voor en 9 achter


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • #95
            Zit alleen een beetje met de banden maat in m'n maag. 165/45 op 8 wou nog nét, maar word me te extreem op 8,5. aangezien er geen 175/45 bestaat moet ik naar 185 en dat betekent dat ik weer de hoger kom te staan. 185/40 bestaat ook niet. FML.


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #96
              Adapters besteld, here we go..


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #97
                zo daar zit tenminste vaart in! ben zeer benieuwd als die op zn wielen staat. Bandenmaat is altijd kutten, heb ook zo lang zitten twijfelen welke banden ik voor nodig had. zeker als je er daily mee rijdt zou ik niet extreem getrokken banden nemen, heb je alleen maar nadeel van.

                Comment


                • #98
                  Wat is dan het nadeel van getrokken bij een daily if I might ask?

                  -off topic-
                  Fijn te weten dat ik het e.e.a. hier op S/W door Mr P. kan laten aanpassen tzt.

                  Comment


                  • #99
                    vaak heb je toch dat je banden wat vaker moet oppompen (zelf gelukkig geen last van gehad) en natuurlijk dat je bij elk stoeprandje goed moet oppassen, zeker als je je auto als daily gebruikt kan dat laatste niet altijd even makkelijk zijn. soms is het wel eens handig als iemand je auto oid kan lenen maar de kans dat die een keer vergeet dat je moet oppassen voor stoeprandjes wordt dan wel erg groot.

                    Ik rij zelf ook al jaren met getrokken banden op mn daily daar niet van, maar is niet altijd even praktisch zegmaar.

                    Comment


                    • 175/50 voor en 195/45 achter? Lijkt mij het best als je 8,5j en 9j gaat, en dan blijft de hoogte van de banden ook mooi gelijk.

                      Comment


                      • @ Twannnd, ach so. Ik had no pressure loss bij de WRX moet ik zeggen.
                        En als ik weer het geld heb voor velgen op de komende daily, zou ik toch weer getrokken willen.

                        Comment


                        • Ik wordt sws wel graag getrokken..... oh wacht

                          Comment


                          • Wrong forum LMAO.... En nu weer ff on-topic hier.

                            Comment


                            • Originally posted by Suburuuh View Post
                              Wat is dan het nadeel van getrokken bij een daily if I might ask?

                              -off topic-
                              Fijn te weten dat ik het e.e.a. hier op S/W door Mr P. kan laten aanpassen tzt.
                              Schade.

                              Ik heb op mijn 9,5 een 225 liggen, de rand (die normaal onder de band zit zeg maar) lijkt meer op een bovenbeen van Patty Brard

                              Comment


                              • Ok, kans is groter bij een daily. Ik had alleen vooral steenslag velgschade. '-'

                                Maar dat is ook the risk nietwaar.

                                Comment

                                Working...
                                X