Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hey joh, begin mijn PM te beantwoorden :P
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • #62
      Cool ding man!!
      #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

      Comment


      • #63
        Na een hoop problemen met mijn peugeot 306 heb ik hem ingeruild(en wat bijgelegd) voor een oude golf 1. Ben nu net begonnen om deze de fameuze "ratlook" te geven!^^ Heb nu ook een fijne rusty bagagedrager gefixed die prachtig op mijn golfje past. Misschien dat ik de velgen wel op dezelfde manier wil doen, ziet er namelijk echt dik uit =D

        Comment


        • #64
          Originally posted by dutchiedoge View Post
          Na een hoop problemen met mijn peugeot 306 heb ik hem ingeruild(en wat bijgelegd) voor een oude golf 1. Ben nu net begonnen om deze de fameuze "ratlook" te geven!^^ Heb nu ook een fijne rusty bagagedrager gefixed die prachtig op mijn golfje past. Misschien dat ik de velgen wel op dezelfde manier wil doen, ziet er namelijk echt dik uit =D
          neeeeeeeeeee

          rat look geef je niet, die heb je
          anders restaureren

          0.02€
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • #65
            Strakke opmerking P! En mee eens!

            Comment


            • #66
              nog geen pics gezien van onze nederlandse doge, alst een strak golfje is ; bloedzonde.

              btw, de verbreed staaltjes liggen nu voorlopig opgeslagen; dacht dat het winter zou worden -.-
              Lak heeft op sommige plekken al flink verweer dus wil ze laten poedercoaten voor komend seizoen. gewoon weer zwart of misschien een kek kleurtje, wat denken jullie , chaps ?


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #67
                Zwart... of wit.

                Comment


                • #68
                  beige
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • #69
                    idd weer zwart voor m'n gevoel maar is zo easy, wit heb ik gehad, werd me te makkelijk smerig, beige is een goeie, ma koper bruin lijkt me daarin tegen ook rete vet


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • #70
                      Koper is sowieso een geweldige kleur.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by dutchiedoge View Post
                        Na een hoop problemen met mijn peugeot 306 heb ik hem ingeruild(en wat bijgelegd) voor een oude golf 1. Ben nu net begonnen om deze de fameuze "ratlook" te geven!^^ Heb nu ook een fijne rusty bagagedrager gefixed die prachtig op mijn golfje past. Misschien dat ik de velgen wel op dezelfde manier wil doen, ziet er namelijk echt dik uit =D
                        Flamouse ratlook bedoel je, wat een prachtige harde carroserietjes gaan verspilt aan zulke idioten.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by DutchieSaxo View Post
                          idd weer zwart voor m'n gevoel maar is zo easy, wit heb ik gehad, werd me te makkelijk smerig, beige is een goeie, ma koper bruin lijkt me daarin tegen ook rete vet
                          Koper is sws dik, maar dan moet je ze wel even in de blanke lak laten zetten naderhand zodat ze goed shinen
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • #73
                            zwart met whitewalls op de banden.

                            Mijn volgende winterwielen worden rood met whitewalls.

                            Comment


                            • #74
                              Hier is een foto van mij golfje, zelf denk ik dat die wel klaar is voor de ratlook, heb wel eens betere carroserie's gezien!

                              ook moet hij zeker nog een stukkie lager, dacht zelf aan zo'n 10 cm ongeveer, en ga er nog wel wat grotere velgen op gooien vind deze nog een tikkie klein-_-.

                              Comment


                              • #75
                                Dit is geen ratlook, vraag maar aan Vladi.

                                Maar verlagen yess please ofcourse!

                                Comment

                                Working...
                                X