Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zit hier verveeld op m'n werk en kreeg net een afbeelding van m'n pa die alvast de cirkel
    uitgefreesd heeft voor de sub woofer. De houder van de woofer zit verder al stevig in elkaar. nu nog steuntjes maken voor de versterker. die zal op een stel afstandsbusjes geplaatst moeten worden om ruimte voor de kabels te maken. voor nu alvast deze foto:



    EDIT

    mn pa blijkt al weer wat verder te wezen: heeft alvast de zijkanten bevestigd



    de versterker verhoogd. daarnaast de aansluiting van de subwoofer aan de zijkant geplaatst


    voor de subwoofer houder had ik de originele kist door midden gezaagd en dat deel passend gemaakt.

    Last edited by DutchieSaxo; 01-11-2016, 01:55 PM.


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Nais.... Maar de versterker in de kast??

      Comment


      • je vader lijkt me wel handig met hout

        kan hij niet zo'n dop frezen/zagen/maken?
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • @Gerben,
          Heb niet veel plek achterin de auto om hem ergens anders in te plaatsen. en wil het zo clean mogelijk houden. De valse vloer die er in komt te zitten is niet hoog genoeg om een versterker onder kwijt te kunnen. de zijkanten onder de hoedenplank dragers ga ik ook dicht maken, maar daar komt de sleepkabel en ander spul achter te liggen. dan blijft de enige mogelijk in de kist over.

          @P,
          Ja ik baal een beetje dat hij er al verder mee was gegaan haha; wou dit eigenlijk zelf of samen doen ipv dat hij nu de rest afmaakt.

          betreft die houten knop; we hebben geen draaibank of iets waar je mooi een knop mee zou kunnen maken die overal even rond is.. of ik moet een klopboor in een bankschroef zetten in de hoop dat dat resultaat geeft. we shall see.
          Last edited by DutchieSaxo; 01-12-2016, 04:30 AM.


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • bij een schrijnwerker?

            kan toch niet veel kosten van wat afval?
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • zou inderdaad een optie kunnen wezen, maar wil als het even kan zoveel mogelijk zelf doen. kga van't weekend eens kijken naar de mogelijkheden


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • Ideaal zo'n vader eigenlijk ook wel

                Zo te zien vind hij t project van je ook wel mooi
                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                Comment


                • Ahh.. ok, ja kan ik begrijpen. Ik dacht alleen ff aan de warmte afvoer als hij in de box zit vandaar...

                  Comment


                  • knappe werken man!

                    Comment


                    • Originally posted by Justdont95 View Post
                      Ideaal zo'n vader eigenlijk ook wel

                      Zo te zien vind hij t project van je ook wel mooi
                      hij was er eerst op tegen dat ik de saxo weg deed voor een barrel uit 1982, maar langzamerhand ziet hij de lol er ook wel van in

                      Originally posted by Suburuuh View Post
                      Ahh.. ok, ja kan ik begrijpen. Ik dacht alleen ff aan de warmte afvoer als hij in de box zit vandaar...
                      ja begrijpelijk, ik zal in de toekomst nog eens kijken voor een alternatief maar dat heeft nu nog niet echt een prioriteit. eerst de set up maar eens afmaken.

                      Originally posted by Kris View Post
                      knappe werken man!
                      thanks!


                      heb nog wat klein spul te vermelden;


                      m'n pa heeft de koffer zo goed als af:






                      alvast een nieuw setje Polk Audio DB461p op de kop getikt voor in de hoedenplank dragers.



                      en het oude setje van Ruittie een vers laagje verf gegeven:

                      voor:


                      na:



                      en alle 4 bij elkaar:



                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • ouwe deur als werkbank. swekkk
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment





                        • tja, je moet wat als je blut bent.

                          en zo kan er meer money naar carparts


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • Haha heel tof opgelost met die subwoofert in dat koffertje !
                            '62 VW Beetle Deluxe | '87 VW Golf CL/GTI | '99 Polo Estate
                            FittedUK | FittedNL | LightninboltPhotos | Drop&Wheels
                            Instagram: Ignition62

                            Comment


                            • Ziet er goed uit man!

                              Comment


                              • Goed er man uit ziet!
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X