Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • heheh vrouwen kosten inderdaad geld, had hem alleen niet op automotive gebied verwacht


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • huh, wat ,, rolt deze ook nog?? joah min of meer


      Heb hier op kerstavond geen fuck te doen hier in hengelo; dan maar dit zielige threadje updeetten,

      chronologische volgorde:

      eerst verder op z'n pens gegooid:



      naar Alkmaar heen gestuiterd voor de bbq meet:



      winter is coming: steelies er weer onder, dit keer met 185/45 eromheen.

      't ging allemaal net:







      zag er allemaal leuk en aardig uit, maar rechtdoor rijden liep al als een malle aan.
      ging dan ook 2 weekjes goed:



      modderkuip eruit en door rijden; 2 weken later weer pech:





      en dit was de boosdoener:



      daarna ook m'n voorscherm vervangen. bijna een jaar na dato is die deuk eindelijk weg
      (kwam d'r hier ook achter dat ik een frame notch had moeten doen als ik lager wou dan dit


      allemaal leuk en aardig; maar onderhand komt de apk weer om de hoek kijken.
      volgende week is het moment van de waarheid en word ie gekeurd. maar zoals ie stond komt ie niet eens fatsoenlijk een brug op: dus heb van't weekend devoorkant weer orgineel gemaakt:



      achterkant gaat nog omhoog en dan blijft de Sexo orgineel. reden hiervan is dat ik iets anders op het oog heb:



      een klassiekertje; heb altijd al zo'n mk1 willen hebben. eerste plannen zijn roest aanpakken en kleine dingetjes fixxen. dan midden januari komt er een 1.8 8v gti blok. Met een beetje geluk, wil ik die gelijk iets kietelen. zal hier de vooruitgang hopelijk wat beter van bijhouden
      Last edited by DutchieSaxo; 12-24-2014, 04:40 PM.


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Jammer van de saxo, was een dik ding wat je niet vaak zo tegenkomt!
        Gaaf die mk1!
        Visit my photo page

        MWPhotography

        My sw thread
        Funfer Business

        Comment


        • Die saxo op die steelies us geeoonweg p0rn!!

          Ben benieuwd hoe de mk1 gaat bevallen en wat je er mee gaat doen Ywan!

          Comment


          • Idd op de steelies echt gaaf!

            Zonde van de saxo maar hello golf 1!!

            Comment


            • Thanks guys, en ja kga em ook missen; t is en blijft m'n eerste auto; ben ergens nog steeds bang dat ik er spijt van ga krijgen. Maar toch, heb een mooie deal kunnen sluiten met deze mk1, en een hoop plannen ervoor; we gaan't zien in 2015


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • Op staal was het zeker heel dik! Had alleen nog een rolkooi nodig. Heb je de BBS RM velgen nog wel?
                Ideale velgen voor een MK1

                Comment


                • Mwah twas geen snelheids monster met z'n 1.4 . Rolkooi d'r in zou het een beetje faken,rm's heb ik inderdaad nog liggen; komen er zeker weten onder, ga ze volgende week eens passen. Weet ook zeker dat ik de golf wil over laten spuiten ; word echter nog ff flink sparen. K wacht daarom denk ik ook nog ff met het overspuiten van de rm's .

                  Vanmiddag in iedergeval vast beginnen aan de golf !


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Ging niet door zekers?!

                    Comment


                    • Kon helaas niet nee XD de golf staat bij de loods van een vriend van me. Blok lag ergens anders in de loods. Nu had z'n pa van de week een opruim weekje achter de rug waardoor mijn blok nu achterin de loods 3 hoog op een stelling ligt.. Met 2 rijen oude leger voertuigen d'r voor. Nu moet die vriend van me z'n pa ff lief aankijken om alles weer aan de kant te zetten om het blokje er weer af te tillen

                      Morgen APK keuring voor de saxo. Ben benieuwd..


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • En hoe is de apk verlopen?

                        Comment


                        • Originally posted by ruittie View Post
                          En hoe is de apk verlopen?
                          lees jij geen app?
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • Saxo is door de keuring gekomen; zonder echte problemen. stuurhuis gaf op het moment van keuren wel een raar geluid; is echter geen afkeurpunt. het gekke is dat die dat geluid nu niet meer maakt. voor de rest zijn sinds deze week alle remlichten er mee opgehouden.. dus mag dat nog uitgaan vogelen.

                            anyway , off to the good news:

                            ben al aardig opgeschoten met de golf. eind van't jaar hebben we hem naar de loods gereden



                            plannen zijn íééts gewijzigd; eerst het blok erin en dan roest aan pakken.. week of 3 terug op een zondagje begonnen met het uithalen van't blok:





                            op de krik ermee:






                            and it's out



                            viel me op hoe makkelijk het is om aan deze auto te werken; had 0,0 verstand van een mk1 maar gelukkig met een hoop hulp van vrienden hadden we het blok er binnen 4 uurtjes al wel uit.

                            Dit weekend er ook weer ff mee bezig geweest. eerst even alles schoongespoten:



                            Daarna pedalenbox en pook d'r uitgehaald.



                            gisteren nieuwe pedalenbox geplaatst en vast een deel van het schakelmechanisme erin gezet. kga er misschien nog even een revisie setje voor bestellen.. heb nog niet gekeken of de rubbers slecht zijn. Stuurhuis is ook vast omgeruild voor ééntje van een gti met stuurbekrachting. stuurt wel zo makkelijk,

                            daarna nog voor shits and giggles de RM's er eens onder gegooid:



                            ik ga toch nog flink wat camber nodig hebben om deze kwijt te kunnen:



                            Achteraan valt het wel lekker; vergeet het roest; dat komt later



                            Aankomend weekend verlichtingkabelboom aanpassen. moet me daar eens flink in gaan verdiepen. voor de rest alles preppen om de week daarna het blok erin te leggen

                            that's all folks
                            Last edited by DutchieSaxo; 02-02-2015, 08:11 AM.


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • zou je der met gti lijsten over geraken?
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • wat zei ik nou over die roest

                                maar nee, kga er geen gti lijsten overheen zitten , simpelweg omdat het geen gti is.

                                daarnaast vind ik de kasten mooier zonder gti lijsten;

                                die roest ga ik binnenkort eerst provosorisch behandelen; volgend jaar wil ik hem laten overspuiten; denk in het wit maar das nog heel lang onduidelijk .. rond die tijd word een nieuwe stuk ingelast.


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X