Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brolli21
    replied
    Bedankt voor het aanbod,maar dat is niet het type wat ik zoek,ik wil toch echt het liefste een setje zoals jordy(AR145) onder mn auto geshopt heeft.

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Keb een setje 16 liggen rs771. Zoek maar op op google. Ze.hoeven niet weg voor.de headprice.

Leave a comment:

• brolli21
    replied
    Ja,dat is ook nog een optie,schuifbouten heb ik nu ook al met mn winterwielen.
    Gelul is echter dat ik het liefste een opknap setje wil(financieel plaatje),en de meeste zijn 5x120.
    Als iemand nog een setje 5x100 opknappers(liefst 17") tegenkomt voor een schappelijke prijs,laat het dan aub even weten

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Brolli, waarom kijk je niet voor 5x100 met schuifboutjes?

Leave a comment:

• iloow
    replied
    10tje per gat is iet slecht toch is al een pak beter dan 30 euro per gat bij trabi

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Rs301 is toch 5x100?

Leave a comment:

• brolli21
    replied
    Originally posted by AR145 View Post
    Maar goed ook, dit is toch geen pan man!?!
    Ik vind het wél vet,en 160 euro omboren is ook niet onoverkoombaar.

Leave a comment:

• Twannnd
    replied
    Ik heb toen 200 betaald voor omboren, was bij iemand uit de buurt hier lijkt me 160 een hele schappelijke prijs.

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Marnix gaf mij 160 euro aan voor proppen en omboren. Trabi 500 euro.

Ik heb een opgave gehad voor het volgende:

Autopilot V2 management
    Custom airlift poten en balgen (zijn geen sets voor Astra H)
    Montage

Ik zou zelf een viair 480 aanleveren en 5 gallon tank.

Zou 3000 euro zijn.

Leave a comment:

• AR145
    replied
    Originally posted by brolli21 View Post
    Wat is eigenlijk een beetje een gangbare prijs voor het omboren van een setje velgen?
    Dit omdat ik een auto met steek 5x98 heb,en daar eigenlijk niets in te vinden is bij bbsen etc.
    Maar goed ook, dit is toch geen pan man!?!

Leave a comment:

• brolli21
    replied
    Wat is eigenlijk een beetje een gangbare prijs voor het omboren van een setje velgen?
    Dit omdat ik een auto met steek 5x98 heb,en daar eigenlijk niets in te vinden is bij bbsen etc.

Leave a comment:

• Vladi
    replied
    Originally posted by iloow View Post
    Gefrituurd dan als ik moet kiezen, ik hou van een beetje bite.

Trabi vraagt echt abnormaal veel voor redelijk simpel werk.. Airride precies tzelfde. Montage van een kant en klare set was echt uber duur bij hem, plus dat hij voor levering van een set een paar 100 euro extra vraagt.
    Ik wacht al meer dan een jaar op een prijsopgaaf voor een airride set voor een W108.
    Nu is die koop niet doorgegaan maar ik had het toch op prijs gesteld als hij even wat had laten horen.

Leave a comment:

• RallyePug
    replied
    Originally posted by DutchieSaxo View Post
    Compomotive's zijn wel erg leuk. moet als student ook naar budget kijken; this dat ze zo goedkoop kangs kwamen anders had ik ze al niet gehaald. t zijn RM0012, dus een hoop in de omloop en gewoon 4x100. is dus ook veilig zat om in te Boren. Ga eerst ook nog even kijken of het past zonder band. zal erg krap worden.

voor wat ik nu heb getest moet ik waarschijnlijk 5mm spacer gebruiken wil ik de achterkant clearen.
    ze zijn 6.5J met ET33. naafgat uitboren en bevestigingspunt vlakken zal het nog hoger maken.
    Ik weet alles van dat budget, anders hadden er wel andere wielen onder m'n auto gelegen

Ben benieuwd hoe het gaat staan als het 'af' is.

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Gefrituurd dan als ik moet kiezen, ik hou van een beetje bite.

Trabi vraagt echt abnormaal veel voor redelijk simpel werk.. Airride precies tzelfde. Montage van een kant en klare set was echt uber duur bij hem, plus dat hij voor levering van een set een paar 100 euro extra vraagt.

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Wil je ze gebakken of gepocheerd?

Marnix zijn prijs is gewoon 60% goedkoper als Trabi, proppen en omboren.

Leave a comment:

Working...
X