Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
    en ik ga ze morgen ophalen ; nieuw winter project!

Was niet te duur ook, hadden ze bij mij in de buurt gelegen had ik ze wel opgehaald voor de handel.

Comment

• ik ga vanavond alvast ff langs. is vlak bij m'n werk. zit wel effe in maag met et33 &7j. maar ff passen en we zien't wel
      Last edited by DutchieSaxo; 01-02-2014, 01:50 PM.

i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• oh my.....

Comment

• kost wat, maar dan heb je ook wat. Nondeju wat een dikke set.
          heb ze nog niet in zo'n perfecte staat gezien

Comment

• nee idd en wat een gaaf wiel is dat.

hehe eindelijk de bbsen verkocht

Comment

• Nicee, nu verder met die breytons!

heb de RM's ook opgehaald. had het ook gemeld op een clubfrance en kreeg direct bericht of ik verbreedde staaltjes al wou verkopen ,

zit nu dus even te twijfelen wat ik ga doen met de rm.
              of uitboren naar 4x108 zodat ze passen op een saxo. of adapters op maat. uitboren is goedkoper; en weet bijna zeker dat er later vraag naar is bij de franse scene aangezien niemand bbs in 4x108 heeft.

Comment

• Er zijn wel Compomotive velgen die er een beetje op lijken in 4x108. Keer onder m'n gebakje geshopt...

Comment

• Ik heb altijd de voorkeur voor adapters ivm originaliteit maar als het niet gaat door et waardes zou ik omboren. bij mn bbsen ging het niet, anders had ik ze niet omgeboord.

Comment

• Compomotive's zijn wel erg leuk. moet als student ook naar budget kijken; this dat ze zo goedkoop kangs kwamen anders had ik ze al niet gehaald. t zijn RM0012, dus een hoop in de omloop en gewoon 4x100. is dus ook veilig zat om in te Boren. Ga eerst ook nog even kijken of het past zonder band. zal erg krap worden.

voor wat ik nu heb getest moet ik waarschijnlijk 5mm spacer gebruiken wil ik de achterkant clearen.
                    ze zijn 6.5J met ET33. naafgat uitboren en bevestigingspunt vlakken zal het nog hoger maken.
                    Last edited by DutchieSaxo; 01-04-2014, 10:27 AM. Reason: typo's....typo's everywhere

Comment

• Omboren kan custom car alloy voor weinig geld.

Comment

• Klopt Die gaan naar een clubgenoot van me! Die kan savonds in de metaalfabriek hobbyen wattie wil
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• En nog een positief puntje, als Marnix custom car alloy geen originele randen heeft liggen om de achterste set weer te versmallen eet ik mn schoenen op.

Comment

• Wil je ze gebakken of gepocheerd?

Marnix zijn prijs is gewoon 60% goedkoper als Trabi, proppen en omboren.

Comment

• Gefrituurd dan als ik moet kiezen, ik hou van een beetje bite.

Trabi vraagt echt abnormaal veel voor redelijk simpel werk.. Airride precies tzelfde. Montage van een kant en klare set was echt uber duur bij hem, plus dat hij voor levering van een set een paar 100 euro extra vraagt.

Comment

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
                                Compomotive's zijn wel erg leuk. moet als student ook naar budget kijken; this dat ze zo goedkoop kangs kwamen anders had ik ze al niet gehaald. t zijn RM0012, dus een hoop in de omloop en gewoon 4x100. is dus ook veilig zat om in te Boren. Ga eerst ook nog even kijken of het past zonder band. zal erg krap worden.

voor wat ik nu heb getest moet ik waarschijnlijk 5mm spacer gebruiken wil ik de achterkant clearen.
                                ze zijn 6.5J met ET33. naafgat uitboren en bevestigingspunt vlakken zal het nog hoger maken.
                                Ik weet alles van dat budget, anders hadden er wel andere wielen onder m'n auto gelegen

Ben benieuwd hoe het gaat staan als het 'af' is.

Comment

Working...
                                X