Lekkah!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
-
Set zoals die nu is, is het een 16 inch breedsetje in 7 en 8j. ET-waarde is onbekend.
Breder dan 7j ga je achter niet wegkrijgen bij een kever maar ik weet niet helemaal hoe die valt qua et-waarde..
Dus als de set er komt, moet ik nog wel een beetje gaan spelen met binnen randen, buiten randen enzovoorts.
De 8j's moeten sowieso omgebouwd worden naar iets smallers om ze voor weg te krijgen.
Het is gelukkig een 5x130 setje waar ik erg blij mee ben en wat al scheelt. Worden dan ook netjes opnieuw opgemaakt
Maargoed, het is zo'n aars bieding, dus even in de gaten houden en hopen dat de set niet ineens een vlucht neemt in de laatste dagen.
Comment
-
ja zag deze passeren in 5x130
wist niet dat je gotti's zochtFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Al wel een tijdje. Alleen zie je ze in Nederland maar een hele enkele keer voorbij komen.
Verder zie je wel eens de GP1001, maar das een minder mooi design imo.
Meeste wat ik voorbij heb zien komen is bmw steek, is passend te maken, maar heb liever porsche-steek.
Voor de beeldvorming:
Nu heeft deze dude het nog wel vrij breed allemaal, ik wil het wel iets smaller zodat ik nog wel flink laag kan met m'n lucht.
Comment
-
heb je een narrow beam?
dan kan je breed gaan en toch nog laag genoeg
had een tijdje geleden een setje gezien op duitse verkoopsite, in 5x130Floccinaucinihilipilification
Comment
-
zat ik dus ook mee. 300 ps. nieuwprijs. velgen zien er z.g.a.n. uit met maar paar "kleine putjes". zo'n zelfde setje staat te koop voor 750 al vraag ik me af of diegene het er ook voor gaat krijgen. is trouwens zonder banden en echt puur voor de handel. stel dat ik het voor onder de 400 kan krijgen, moet ik er nog best wat winst uit kunnen slaan toch? XD
Comment
-
Stuur me eens een foto van die set? Ik ben laatst gaan kijken voor een zelfde set voor minder, deze is uiteindelijk ook opgekocht door een andere kerel die ze weer doorverkocht heeft aan iemand anders. Ik denk dat het om dezelfde set gaat.
Deze zijn aan de achterkant van de spaken ingeslepen om ruimte te maken voor de remklauwen door de eerste eigenaar
Ik denk dat je voor dat geld ze moet laten liggen.. Persoonlijk zou ik het pas interessant vinden voor minder dan 3.
Comment
-
Ik heb zo'n idee waar de set ligt nu.
vind het zelf geen wiel wat een hoop op moet leveren, zou ze voor handel mooi laten liggen.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
iloow, das precies het setje, viel me al op dat ze achter waren afgedraaid . Heb nog ff nagedacht ma laat het setje gaan,zie er geen winst in. kwam ze tegen bij het adres waar ik m'n adapters heb laten maken en nu gaat die kerel (Bertil) er zelf mee aan de gang. Word omgeboord na 4x100 en hij heeft voorkant ook gevlakt . Randen worden nog bijgefreest enzovoort. Zal wel een uniek setje worden. Heb morgen pas wifi op m'n nieuwe plekje dus zal dan ff wat uploaden .Anyway kga deze week ff nieuwe bouten halen , nog ff wachten op vakantie geld voor nieuw setje rubbers en dan rollen op die rm's
Comment
Comment