Announcement

Collapse
No announcement yet.

new here / lowered fiat panda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Awesome! Ik vind dit echt zo geweldig!!

    Ik weet het nog, vroeger.... Had me moeke een groen panda monster!

    Comment


    • #32
      Geweldig! al die details doen het em ook. Lekker je eigen ding doen, ga zo door.

      Comment


      • #33
        Dank u Is dit die van je moeke?

        Comment


        • #34
          Haha nee, jammergenoeg niet:p

          Ze had eerst net zo een als jij hebt. En daarna zon nieuwe guacamole groen!

          Comment


          • #35
            kan je niks aan dat zielig uitlaatje doen,

            na al het werk (netjes trouwens) hangt dat er zo raar bij
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #36
              groot gelijk,komt goed p78

              Comment


              • #37
                Super vet man, onze audiovriend hier uit de buurt heeft twee Pandaatjes. Blijft gewoon vet, iedereen weet dat 't Fiat Panda's zijn

                #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                Comment


                • #38
                  binnenkort willen we van jou ook zo'n action shot

                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • #39
                    Dat is dan gelijk de laatste action shot, ben ik bang

                    Die spaakvelgen zijn wel erg goed-fout Ben benieuwd hoe hij de voorkant zo laag heeft gekregen, aangezien er niks standaards voor is te krijgen.

                    Comment


                    • #40
                      Voor zover ik weet heeft hij de veren geslepen en de demping volledig eruit gehaald d.m.v bumpstops
                      #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                      Comment


                      • #41
                        MAD dit!

                        We hadden thuis ooit een 750, een hoop blik maar wel geinig

                        Comment


                        • #42
                          Na een lange tijd weer een update.De panda was 'klaar' en is doorverkocht aan een vriend, dus is niet volledig weg. ik heb sinds een paar maanden een lancia y10 uit 1990 met 1108 motortje. qua blok en onderstel nagenoeg hetzelfde als de panda.. Rijdt desondanks een stuk fijner(ander stuurhuis en torsiestang)

                          De dag na aanschaf de schroefset en achtervering van de panda overgezet en de dag daarna ermee naar italia a zandvoort gereden.

                          De auto zat vol krassen en deukjes. Die zijn verleden tijd. Gelijk een goede reden om ruitenwisser achter, zijknipperlichten en emblemen weg te doen en de boel te rollen

                          Vooraan kreeg ik niet laag genoeg, dus ook bij deze de 'boggels' opgehoogd

                          Een flink aangepast dakrek van een volvo 740 geplaatst en het interieur ontdaan van al het onnodige plastic en achterbak, en de kapotte voorstoel vervangen door eentje van Scheel en is nu klaar voor Dumpd Ik heb nog geen goeie fotoos kunnen maken.

                          Comment


                          • #43
                            Wat een bazending. :P

                            Comment


                            • #44
                              Inderdaad! Nice Switch!

                              Haal alleen ff de bijrijdersstoel weg, voor de looks m.i.

                              Comment


                              • #45
                                Thanks. ik wil wel iemand mee kunnen nemen, het is m'n enigste auto, maar ik wil wel een zwarte stoel zonder hoofdsteun.
                                Waar ik vanaf nu langzaam maar zeker in wil investeren is de motor. het onderstel is nu sportiever als het blok. Het hoeft geen raket te worden, maar dacht aan de cilinderkop/ injectie/computer van een 1200 of 1300 in te bouwen of dit 1100 blok ombouwen naar NA/carburateur lijkt me ook vet aangezien ik niks met electonica heb. Het voordeel van dit type blok is dat er veel varianten zijn, van 750 tot 1300cc,en is allemaal 'compatible'.

                                Comment

                                Working...
                                X