If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Na een lange tijd weer een update.De panda was 'klaar' en is doorverkocht aan een vriend, dus is niet volledig weg. ik heb sinds een paar maanden een lancia y10 uit 1990 met 1108 motortje. qua blok en onderstel nagenoeg hetzelfde als de panda.. Rijdt desondanks een stuk fijner(ander stuurhuis en torsiestang)
De dag na aanschaf de schroefset en achtervering van de panda overgezet en de dag daarna ermee naar italia a zandvoort gereden.
De auto zat vol krassen en deukjes. Die zijn verleden tijd. Gelijk een goede reden om ruitenwisser achter, zijknipperlichten en emblemen weg te doen en de boel te rollen
Vooraan kreeg ik niet laag genoeg, dus ook bij deze de 'boggels' opgehoogd
Een flink aangepast dakrek van een volvo 740 geplaatst en het interieur ontdaan van al het onnodige plastic en achterbak, en de kapotte voorstoel vervangen door eentje van Scheel en is nu klaar voor Dumpd Ik heb nog geen goeie fotoos kunnen maken.
Thanks. ik wil wel iemand mee kunnen nemen, het is m'n enigste auto, maar ik wil wel een zwarte stoel zonder hoofdsteun.
Waar ik vanaf nu langzaam maar zeker in wil investeren is de motor. het onderstel is nu sportiever als het blok. Het hoeft geen raket te worden, maar dacht aan de cilinderkop/ injectie/computer van een 1200 of 1300 in te bouwen of dit 1100 blok ombouwen naar NA/carburateur lijkt me ook vet aangezien ik niks met electonica heb. Het voordeel van dit type blok is dat er veel varianten zijn, van 750 tot 1300cc,en is allemaal 'compatible'.
Comment