Announcement

Collapse
No announcement yet.

new here / lowered fiat panda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Heb je verder nog plannen met de panda?

    Comment


    • #17
      Binnenkort komen er stootstrips ter hoogte onderkant deur, Misschien een dakrek, maar ben nog aan het twijfelen omdat dat misschien te aanwezig is en het is zo'n simpel karretje.
      Ik zit ook te denken aan stoelen van een oldtimer, en kever o.i.d. en dan de achterbank eruit/
      Maar eerst de lekke uitlaat repareren en wat andere kleine reperaties.

      Comment


      • #18
        Super!

        Comment


        • #19
          Dank u! Volgende week verbreed staal eronder

          Comment


          • #20
            Verbreed staal er al onder?

            Comment


            • #21
              echt supergeinig! heb zelf 2 seat marbellas gehad haha. maar heb nog nooit zo n strakke panda gezien! zie dat je in Breda woont, ik in Rijen maar heb je nog nooit gespot.

              Comment


              • #22
                Dank je pat69. Ik kom nauwelijks in de buurt van rijen, maar wellicht zie ik je binnenkort ergens op de weg en wellicht bij dumpd in ede.

                Hieronder een foto van de originele dempers met schroefset delen van helios racing uit etten-leur. De veren op de foto zijn te zacht om maximaal plat te rijden en heb volgende week stuggere.
                De panda is ondertussen matzwart gerold, maar ik wacht nog op 25mm spoorverbreders voordat ik dat wil laten zien. het heeft nu niet genoeg stance naar mijn idee. De stalen velgen trillen eeerg veel tijdens rijden, dus de alu uno velgen zijn weer terug

                Comment


                • #23
                  Geweldig dit!

                  Comment


                  • #24
                    wauw!

                    dit is te epic voor woorden!

                    Comment


                    • #25
                      Progress?

                      Comment


                      • #26
                        Progress!
                        Na weken wachten op nieuwe veren en hulpveren eindelijk de boel apk waardig gekregen. Er zitten nu stuggere veren op zodat ik niet op de bumpstops stuiter. de voorkant gaat nog 1cm lager. Ook zitten er voor 20mm en achter 33mm spoorverbreders op.
                        En een mooi sierstuk op de uitlaat(euroshopper energy drink blik). alleen nog geen tijd gehad om fatsoenlijke foto's te maken.
                        De lip onder de bumper wil ik nog iets verlagen/verlengen, dat komt de bredere stance nu denk ik ten goede.


                        Last edited by Lennart; 08-19-2012, 04:23 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Leuk project!

                          Comment


                          • #28
                            Hahaha echt vet man!

                            Comment


                            • #29
                              ziet er goed uit

                              Comment


                              • #30
                                Eeeeeeeiiiiiiiiiiindelijk weer eens een update. Er was tussentijds vanalles veranderd, maar niet echt iets wat het posten waard was. Heb in de tussentijd wel bijna dagelijks dit sw nl/b forum gevlogd omdat het leuk is om te zien wat anderen bezighoud.
                                Een paar maanden geleden een ongelukje gehad waarbij de voorkant naar de filistijnen is gegaan, maar het voordeel van een panda; 150,- aan slooponderdelen en wat tiewraps in de bumper was genoeg om weer de weg op te kunnen.

                                Nu istie ook legergroen! en heb er 14" Ronal /alfa33 velgen onder.
                                Achter zitten 25mm spoorvebreders en om dat passend te krijgen heb ik de wielkasten aangepast aan de wielen(lees alles weggelepen wat in de weg zat..) en zelf stalen 'overfenders' gemaakt. Het stuur heeft dezelfde lichtgrijze kleur als de wielen en het dashboard (voormalige achterklep huid) is groen.





                                Comment

                                Working...
                                X