Announcement

Collapse
No announcement yet.

wakes ook hiero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wakes
    replied
    Een nieuw setje velgen is onderweg: Vw atheo 9x19" et60
    Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet in het echt heb gezien, dus kan ook niets zeggen over de staat van de velgen.
    Hopelijk goed schoonmaken en banden erom, anders moet ik ze eerst nog laten spuiten.

Ga in ieder geval op zoek naar een setje adapters en dan deze er eens onder schroeven..

Voorbeeldfoto van de velgen

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Is goed man

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Door donkere harten lijken ze inderdaad kleiner.

Houd t even ingedachte. Toch eens nog mn oogjes open houden voor een meerdelig 19" aetke.
    Thanks!

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Dat ligt waarschijnlijk voor het grootste deel aan de kleur van je velgen Ze zijn zwart met een gepolijste rand. Zwarte harten, of iedere donkerdere kleur voor wat dat betreft, maken je velgen optisch kleiner. Iedere wat lichtere kleur maken je velg groter.

Ik knap ze zelf niet op omdat ik deze heb gekregen door inruil. Ik heb zelf al precies dezelfde set opgemaakt voor mezelf, met iets andere maten dan deze. Dit is mijn set helemaal opgemaakt:

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Das wel een leuke set inderdaad!
    Waarom knap je zelf niet op?

Denk toch dat ik voor 19" moet gaan. De velgen die er nu onder liggen lijken al heel klein, denk dat t met deze niet beter wordt.

Leave a comment:

• iloow
    replied

Boutjes zitten er ook bij, hebben alleen wat werk nodig.. Zijn flink aant roesten

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Originally posted by iloow View Post
    Toevallig zijn mijne opknappers hartje kan voor t mooie gespoten worden, boutjes moeten f ontroest en randen zijn schadevrij maar kunnen een polijstbeurtje gebruiken.
    Ergens foto's?

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Toevallig zijn mijne opknappers hartje kan voor t mooie gespoten worden, boutjes moeten f ontroest en randen zijn schadevrij maar kunnen een polijstbeurtje gebruiken.

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Liefst zoek ik een opknapsetje, zodat ik ze kan maken zonder het zonde te vinden om ze aan te passen. Weet nu al dat als ik n goed setje 18" koop, ze zo blijven omdat ik t zonde vind om ze uit elkaar te trekken haha

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Ooh... fittipaldi's...

Ik ben net klaargekomen. Dat vind ik nogsteeds zo'n droomset, als iets mijn Mito's nog overtreft in mijn ogen zijn het Futura's of Fittipaldi's,,

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Ik heb ook nog 18" Mito's liggen.. Nu ook 8J, maar als je toch idioot gaat doen met velgen verbreden met custom ringen etc. misschien nog wel de moeite waard?

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Ze zijn zeker wel stoer, maat et19. Dan hangt er meer buiten dan binnen de spatborden haha
    Last edited by wakes; 06-14-2013, 01:22 PM.

Leave a comment:

• P78
    replied
    8,5x18 ET20 u 10x18 ET19

denk dat de passat's met deze velgen op 1 hand te tellen zijn in nl

moest ik niet net velgen hebben kocht ik ze zelf haha

kijk zelf maar is tussen

Last edited by P78; 06-14-2013, 11:47 AM.

Leave a comment:

• wakes
    replied
    Zoek eigenlijk meerdelig, dus de lambos vallen af en de speedlines rijden er al te veel mee rond.
    18" kan wel als t maar goed breed is

Leave a comment:

• P78
    replied
    koop je deze toch

speedlines?

18" te klein?
    Last edited by P78; 06-14-2013, 11:39 AM.

Leave a comment:

Working...
X