Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zo ben net weer terug, wat een dikke meeting zeg! echt petje af voor de organisatie. Mocht zelf ook nog op het buitenterrein staan dus dat was ook wel nice

    Comment


    • Meerdere wagens van het forum gespot, zag er mooi uit allemaal.

      Hoop autos geweigerd ook haha, soms dacht ik wel van waarom staan ze hier?

      Comment


      • Ja ik heb ook een aantal gespot!

        Die van mij zag er wel ranzig uit na 2 uur jagen op snelweg:p en ik had niet zo veel schoonmaak spul bij me zoals mini r50 haha, fanatiek gepoetst maar wel schier geworden hoor r50!!

        Comment


        • We moeten echt een stanceworks meet houden, wel makkelijk om een gezicht bij een auto te hebben!

          Comment


          • Dat lijkt me een goed plan.

            Mischien een bbq organiseren als we nog eens mooi weer hebben!

            Comment


            • Goed idee! Wie wil de taak op zich nemen? Maar dan wel alleen mensen van hier he. :p

              Comment


              • True that.
                Wie o wie idd:p
                Ik durf het niet aan hoor:p

                Comment


                • Super meeting met supersfeer en ongelofelijk wedrezijds respect tussen de vag en de Jappen!!
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • Originally posted by hb24 View Post
                    Super meeting met supersfeer en ongelofelijk wedrezijds respect tussen de vag en de Jappen!!
                    Idd en je had je motorkap dicht!

                    Comment


                    • Originally posted by GinoGJ View Post
                      Idd en je had je motorkap dicht!
                      Hij was redelijk smerig na 200 km rijden en heb geen tijd gehad voor de motorruimte te poetsen
                      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                      Comment


                      • Props naar de organisatie!

                        Alles was goed geregeld!
                        Misschien beetje overkill aan Golf binnen.. maar erg goed vermaakt!

                        Comment


                        • Vw is toch wel in de meerderheid in deze scene dus ja kan ik wel begrijpen, erg dikke golfs ertussen.

                          Comment


                          • Ik vond t ook tof! Jammer dat de buitenplaatsen zo krap op elkaar stonden, kon me kont amper keren.

                            Ach Goed vermaakt.

                            Ik ga naar me nest..


                            Btw, ik zie jullie foto's graag tegemoet, hoop dat er beetje knappe plaatjes bij zitten
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • Originally posted by GinoGJ View Post
                              Vw is toch wel in de meerderheid in deze scene dus ja kan ik wel begrijpen, erg dikke golfs ertussen.
                              ja begrijp het wel... maar was wel beetje overkill..

                              Comment


                              • Ik en de rest die ik mee had gesleurd vonden het te gek, wat lag het niveau hoog! Super gezellig om de meeste van hier in levende lijve te hebben gezien, ik zeg snel weer!
                                Simplicity is the ultimate sophistication

                                Comment

                                Working...
                                X