Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    aanwezig

    Comment


    • #62
      wow waazig dat me foto er ineens zo uitziet :S maar het is in iedergeval duidelijk dat ik binne sta

      Comment


      • #63
        @ Tibby, mail even @ dumpd2012@gmail.com voor een goede kleurenbadge ;-)
        Deze is namelijk niet van CMYK naar RGB omgezet geloof ik :P

        Comment


        • #64
          Originally posted by Razma View Post
          @ Tibby, mail even @ dumpd2012@gmail.com voor een goede kleurenbadge ;-)
          Deze is namelijk niet van CMYK naar RGB omgezet geloof ik :P
          neh heb de goede thuis hier op me pc staan dus is allemaal goed alleen vindt het raar dat photobucket het omgezegt heeft

          Comment


          • #65
            New promo movie up !



            and FB : http://www.facebook.com/DUMPd2012

            Comment


            • #66
              kun jeje nog aanmelden voor DUMPD?

              zo ja waar?

              Comment


              • #67


                Indoor selectie is momenteel volledig vol, maar een pre-selectie voor de Outdoor al momenteel..

                Comment


                • #68
                  ok dankje, heb een gestuurd!

                  jullie gaan ook allemaal heen?

                  Comment


                  • #69
                    Theres no way back! See you there Guys!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by fpsthomas View Post
                      ok dankje, heb een gestuurd!

                      jullie gaan ook allemaal heen?
                      Aardig wat....

                      Comment


                      • #71
                        Oké jongens, ik heb een paar dagen geleden het mailtje van Dumpd gehad met alle informatie, jullie vast ook.

                        Belangrijkste punten zijn dat de geselecteerde auto's tussen 7.00 en 9.00 's ochtends verwacht worden, en dat voordat je naar het terrein rijdt een toegangspas opgehaald moet worden bij het hotel ernaast.

                        Vanaf Gouda is het ongeveer een uur rijden, en dan reken ik niet mee dat we bij Utrecht weer een stop zullen moeten maken om mensen op te pikken, dat kost ook altijd wat tijd.

                        Ik stel voor dat we om 06.45 meeten bij Gouda/Reeuwijk. Samen rijden voor dat punt moet je zelf regelen, maar dit is een heel geschikt meetingpunt omdat het zowel vanuit Rotterdam als Den Haag op de route ligt.
                        Ik wil bij het volgende punt afspreken, ruimte zat en op minder dan een minuut van de snelweg:

                        (06.45) Reeuwijksehoutwal, afslag Reeuwijk. Gewoon afslag Reeuwijk eraf en links, rechtdoor, links.


                        Daarna:

                        (07.10) Tankstation de Forten, 3981 Bunnik. Dit ligt gewoon direct aan de snelweg richting Ede/Arnhem.


                        Dit punt omdat het vlak na Utrecht ligt, dan hoeft er niemand terug te rijden.

                        Eindpunt is Bennekomseweg 24 Ede, Hotel de Reehorst. Hier willen we rond 8.00 zijn.
                        Als je de groep mist of uit het oog verliest, hier staan we vast wel even stil dus kun je nog aansluiten. Wellicht kan DC95 ons hier meeten? PMen wij wel even over


                        2 verzoekjes nog:

                        - Wil vanaf Reeuwijk iemand met navigatie deze op het eindpunt instellen en de groep leiden?
                        - Mijn BMW doet ongeveer 100 km/u comfortabel, daarboven wordt het vrij vervelend (4-bak). Willen mensen hier rekening mee houden? Vanaf Utrecht is het toch grotendeels max 100, maar toch. We rijden niet voor niets in een groep, iets langzamer rijden maakt het ook makkelijker de groep bij elkaar te houden.

                        Nog onduidelijkheden/vragen/suggesties o.i.d.? Vraag maar raak!
                        Last edited by DDM; 08-24-2012, 02:33 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Inderdaad, degene die vooraan rijd moet proberen 90 aan te houden, dan rijd degene die achteraan rijd ong. 110.. Is gek genoeg bijna altijd zo Ik weet dat mijn maat die dag binnen staat, ikzelf sta helaas buiten. Maar vind het niet erg om wat eerder met jullie mee te rijden en dan voor de poort te wachten
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • #73
                            Ik sta ook niet binnen, maar wil ook wel gezellig meerijden met nog wat BMW vrienden. Kom van richting Haarlem waar is makkelijk om te meeten?
                            Simplicity is the ultimate sophistication

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Wout CSL View Post
                              Ik sta ook niet binnen, maar wil ook wel gezellig meerijden met nog wat BMW vrienden. Kom van richting Haarlem waar is makkelijk om te meeten?
                              Dan kunnen jullie perfect bij Utrecht(Bunnik) aansluiten!

                              Comment


                              • #75
                                Wordt nog leuk convooitje...

                                Ik sta er ook bij..... Maar 100? Dat zal wennen worden....

                                Neemt er iemand een camera mee?

                                Comment

                                Working...
                                X