Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boeiend
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Was top dag gisteren.
      Een hoop bekende auto's gezien van hier, eigenlijk niemand gesproken

      Comment


      • FB: Koen Lenstra
        If shit can happen, shit's bound to happen.

        Comment


        • Dus wie organiseerd de stance|works meet?
          Last edited by GinoGJ; 09-05-2013, 09:05 AM.

          Comment


          • Daar komen we wel uit denk ik Zou het wel heel leuk vinden als mijn auto het in ieder geval deed tegen die tijd:P

            Wat vonden jullie van die matzwarte VAD Porsche 993? Ik vond het echt helemaal niks, maar het leek wel of iedereen er helemaal gek van was?

            Comment


            • Originally posted by DDM View Post
              Daar komen we wel uit denk ik Zou het wel heel leuk vinden als mijn auto het in ieder geval deed tegen die tijd:P

              Wat vonden jullie van die matzwarte VAD Porsche 993? Ik vond het echt helemaal niks, maar het leek wel of iedereen er helemaal gek van was?
              Ik vond hem gruwelijk dik, niet echt mooi ofzo. Een RWB porsche vind ik wel mooi.

              Maar een meeting moet je niet te lang mee wachten anders is het kut weer...

              Comment


              • Originally posted by DDM View Post
                Daar komen we wel uit denk ik Zou het wel heel leuk vinden als mijn auto het in ieder geval deed tegen die tijd:P

                Wat vonden jullie van die matzwarte VAD Porsche 993? Ik vond het echt helemaal niks, maar het leek wel of iedereen er helemaal gek van was?
                De VAD is gebouwd waar het voor dient: scheuren met dat ding, dan hoeft niet mooi te zijn
                De RWB's zijn overigens ook niet geweldig qua afwerking, kameraad van mij is in Japan op vakantie geweest en heeft ze uitgebreid kunnen bekijken
                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • Zelf vond ik die VAD porsche niet mooi, iets met de verhoudingen was gewoon zoek. En ik vond de velgen echt afschuwelijk! Verder ben ik niet echt gek van die matzwarte paintjobs, ze lijken vaak wat 'rommelig', net alsof er vlekken/vegen in de lak zitten. Doe mij die RWB wagens maar *kwijl*
                  If shit can happen, shit's bound to happen.

                  Comment


                  • Originally posted by hb24 View Post
                    De VAD is gebouwd waar het voor dient: scheuren met dat ding, dan hoeft niet mooi te zijn
                    De RWB's zijn overigens ook niet geweldig qua afwerking, kameraad van mij is in Japan op vakantie geweest en heeft ze uitgebreid kunnen bekijken
                    Ik had juist meer het idee dat ze voor de show waren, en niet puur om te scheuren.
                    Er is niks functioneel aan die velgen/banden, en die nieuwe richtingaanwijzers in de voorbumper. Bovendien kost het waarschijnlijk een godsvermogen, dus dan mag het wel een beetje fatsoenlijk afgewerkt zijn.
                    Ik hoor juist weer van mensen dat de RWBs er wel "grof" uitzien, maar behoorlijk netjes gedaan zijn...

                    Ik vond 'm er in ieder geval echt niet uitzien en het was wel een hele duidelijke RWB-ripoff... Stonden zat mooiere auto's, zoals de Saker.

                    Comment


                    • De saker wil ik toch geen rondje mee maken op de Nürburgring, lijkt me niet echt comfi
                      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                      Comment


                      • klote dak er nie geraakt ben , zat met een klote probleem met de del sol
                        starten als hij zin heeft ,(,(

                        Comment


                        • After movie :-)

                          Sorry, this video is unavailable

                          Comment


                          • Nice vid!

                            Comment


                            • Originally posted by DDM View Post
                              Ik: Bart ten Hoeve. Ben ook al bevriend met Ruben, Robin, Riskant (Alex), Thom en Ben (van de S14)
                              Hoi!

                              Eindelijk dat stomme account hier geactiveerd.
                              Was een gezellig dagje, bedankt Wout voor het meerijden op de terugweg en complimenten voor de spinnen-angst van je vriendin!
                              SUPER DORI AWSOME YOLO SWAG Fiat Panda Lifestyle

                              Comment


                              • Ja dat we daarvoor zijn gestopt op de vluchtstrook hahaha

                                Comment

                                Working...
                                X