Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ff facebook toevoegen kan ik wat foto's taggen?

    Comment


    • Originally posted by Wout CSL View Post
      Ik en de rest die ik mee had gesleurd vonden het te gek, wat lag het niveau hoog! Super gezellig om de meeste van hier in levende lijve te hebben gezien, ik zeg snel weer!
      Haha ja dacht wie is dat dan :p

      Comment


      • 'T was een super meet! Goede sfeer, prachtige locagie, auto's met stijl and the list goes on! Echt petje af naar de crew, en hopelijk volgend jaar weer! 'K heb nog een aantal wagens van hier gespot, maar eigenlijk niemand gesproken. Jammer, maar et is nie anders. Bij een stanceworks meet probeer ik er zeker bij te zijn!! En er was idd best wel een VAG overkill, maarja, ook dat is nou eenmaal niet anders... Doe mij maar volvo ;p
        If shit can happen, shit's bound to happen.

        Comment


        • Top evenement, lekker sfeertje, mooie auto's, veel mensen ff kunnen spreken...

          Originally posted by hb24 View Post
          Hij was redelijk smerig na 200 km rijden en heb geen tijd gehad voor de motorruimte te poetsen
          De mijne is al wéken niet meer gewassen, had er nu ook geen tijd meer voor. Velgen waren ook nog niet klaar, dus gewoon buiten geparkeerd. Ben nog gespot bij het weggaan...

          Comment


          • Was echt een heel erg leuk event! Hoog niveau, toplocatie.
            Ook belangrijk, we hebben hier een leuke groep mensen! Heb het hartstikke naar mn zin gehad.
            Jammer natuurlijk dat m'n BMW het niet deed, maar dat was ik snel genoeg vergeten.

            Comment


            • Originally posted by Riskant View Post
              ff facebook toevoegen kan ik wat foto's taggen?
              Zoek f op Thom van Nieuwenhoven Dan heb je iig mij.. Kan je daarna Robin ook meteen toevoegen

              En inderdaad, wat je zegt, de golfjes 1 en 2 waren ruim vertegenwoordigd.. Ook een beetje te ruim in mijn ogen. Aan de andere kant lach het niveau op die wagens wel weer zo verschrikkelijk hoog...
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Mij kun je vinden op: thomas boldewijn ter stege.

                Vond dat er trouwens ook veel golfjes 3 en 4 waren.

                Comment


                • Ik: Bart ten Hoeve. Ben ook al bevriend met Ruben, Robin, Riskant (Alex), Thom en Ben (van de S14)

                  Comment


                  • super mooi locatie en super mooie auto's alleen wel jmmr dat er veel vw was.
                    ik heb op zitten letten ik was gewoon de enigste hyundai op heel de meeting

                    Comment


                    • Het was zeker een goede meting, vooral als je beseft dat het een eerste keer was voor de organisatie. er hing een goede sfeer.
                      Mijn favorieten waren de witte mk1 jetta, de gele 'jeans' kever en de beige peugeot 309 ratlook. Ben benieuwd welke jullie zijn bijgebleven.

                      Comment


                      • Die bmw alpina b10 rechtsgestuurde. Heeft erg veel potentieel maar is een beetje liefde nodig.

                        En die datsun die grijs gerold of geferft is. Had ik beina gekocht voor de zomer vakantie, heeft nog steeds geen bumper:p

                        Comment


                        • De luchtgekoeld Tatra V8, de matzwarte Porsche en de Chevy van dekleyn
                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Originally posted by DDM View Post
                            Ik: Bart ten Hoeve. Ben ook al bevriend met Ruben, Robin, Riskant (Alex), Thom en Ben (van de S14)
                            FB: Wouter Bijvoet
                            Simplicity is the ultimate sophistication

                            Comment


                            • De S8 van Grounded.. Fakking dik
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Is een 3.0TDI
                                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                                Comment

                                Working...
                                X