If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Maargoed, als jij het fijn vindt moet je het gewoon doen, ik heb zelf gewoon een hekel aan automaten, dat is verder geen reden dat jij er geen moet kopen.
iemand ervaring met spullen laten overkomen uit UK ?
ik ga van de week egr cooler delete pipe bestellen via darkside devolpments en eventueel een egr delete kit, dit wordt via british royal mail verstuurd ofzo kan ook via dhl maar dat is gelijk 22 pond extra.
Maar iemand ervaring met british royal mail ? en eventueele duanen kosten ?
ik ga van de week egr cooler delete pipe bestellen via darkside devolpments en eventueel een egr delete kit, dit wordt via british royal mail verstuurd ofzo kan ook via dhl maar dat is gelijk 22 pond extra.
Ja, ik heb laatst een schroefset laten overkomen uit de UK. Als ik me niet vergis betaal je binnen de EU toch geen douanekosten? Ik hoefde het in ieder geval niet te betalen.
Mijn spullen waren met BRM gekomen. Was 30 euro voor iets van 20 kilo, ik zou lekker de goedkope optie nemen.
Trouwens, variomatic is hartstikke Nederlands hè, is van Daf. Dat volvo dat nou toevallig heeft overgenomen... Variomatic lijkt trouwens meer op het CVT wat je tegenwoordig in veel hybrides ziet dan op DSG.
Ja, ik heb laatst een schroefset laten overkomen uit de UK. Als ik me niet vergis betaal je binnen de EU toch geen douanekosten? Ik hoefde het in ieder geval niet te betalen.
Mijn spullen waren met BRM gekomen. Was 30 euro voor iets van 20 kilo, ik zou lekker de goedkope optie nemen.
Stefan, Als ik het goed heb is jouw audi een 2.0 tdi. Waarschijnlijk krijg je dan een foutelding als je de egr weghaald/afsluit.
Wat beteft versturen, ik laat t meestal ook via Britisch royal mail komen van uit UK
Stefan, Als ik het goed heb is jouw audi een 2.0 tdi. Waarschijnlijk krijg je dan een foutelding als je de egr weghaald/afsluit.
Wat beteft versturen, ik laat t meestal ook via Britisch royal mail komen van uit UK
klopt maar hij wordt ook eerst softwarematisch afgesloten door een tuner !
Maar wou hem eigenlijk gelijk chippen omdat egr afschrijven en startcorectie er dan ook voor niks in zit alleen durf niet met mijn 2massa vliegwiel (hij heeft al nukken maar dat weet je van michel al )
Ze moeten hen niet softwarematig afluiten maar, met de nieuwe software wegschrijven.
Ik weet niet waar je m gaat laten tunen maar kies wel een goede uit.
En ivm vliegwiel, vervang die eerst voordat je m gaat tunen.
Hoelang duurt het ongeveer voordat het via british royal mail binnen is ?
Mijn ervaring is dat dat een dag of 3 duurt. Kan sneller of langzamer gaan afhankelijk van gewicht, verzender en waar ze zin in hebben. Maximaal een week dus. Wat is er mis met dat vliegwiel dan?
Comment