Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by DutchStance View Post
    Er is een verschil tussen niet kunnen, en niet willen.


    Was mijn DD, lag nog geen centimeter van de straat, kon vrijwel overal komen. Laag rijden is een sport...
    Zo +1...

    Motto van deze site... Low is a ...

    Comment


    • #47
      Correct, echter ga ik niet met Airride rijden zoals de meeste van StanceWorks wel doen. Daarom kunnen zij écht op de grond gelegd worden.

      Die van mij ligt er nu zo bij:


      Ik moet nu de naven en de homokineten vervangen maar daarna wil ik voor misschien nog spacers leggen.(echter heb ik gehoord dat het niet heel goed is voor je auto..?)
      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

      Comment


      • #48
        hebben jullie al van cleaned.be gehoord?

        zitten heel wat belgen en nederlanders die serieus schrapen hoor
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #49
          Nu zijn alfa's wel erg lastig te verlagen, hebben veel uitstekende delen aan de onderzijde. Ik heb denk wel 15 spruitstukken versleten met m'n alfa 75's. Maar de MK3 gaat weer net zo laag als de bovenstaande Golf. Wil de voorlip één cm van de straat hebben.

          Comment


          • #50
            Jaa bekend gevalletje bij 75's dat de uitlaat zo ver onder de auto door loopt.
            Veel vrienden van mij hebben zo'n ding dus ik heb er ook al menig keer onder gelegen.

            Bij mij valt het gelukkig mee al pak ik ook zeer regelmatig het spruitstuk!
            Hier zie je dat hij al een beetje vlak begint te worden, de uitlaat klem die je daar nog half ziet hangen heb ik maar weggehaald want die had geen functie meer :P

            Gelukkig raak ik de carterpan niet..


            For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

            Comment


            • #51
              Ik had op een moment een 75TS zo laag, dat als ik over een spoorweg overgang reed, de bomen omlaag kwamen. Of een stalen plaat aan het spruitstuk lassen, en dan bij de eerste drempel er al weer onderuit hebben liggen.

              Er is 8 Januari wel een SubDubbers meeting in de regio Nijmegen. Komen aardig wat lage en nette auto's naar toe, mits het weer mee zit.

              Comment


              • #52
                Ik hoop dat ik dan weer kan autorijden(ivm gebroken voet)

                En inderdaad, ik kom geen meter vooruit in de sneeuw, dan doe ik nog meer werk dan de gemeente XD


                Ik ben ook bezig met een Stance/foto meeting voor de AR145club zelf, maar dat zal nog wel even duren.
                For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                Comment


                • #53
                  Tsja,en toen had je een keertje een niet belachelijk lage 75(die witte carbs) en toen reed je em in een week total loss

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by brolli21 View Post
                    Tsja,en toen had je een keertje een niet belachelijk lage 75(die witte carbs) en toen reed je em in een week total loss

                    Dat was inderdaad wel erg zonde, auto rijd als het goed is nu wel weer rond. Jammer dat ik toen het geld niet had om haar op te knappen.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by DutchStance View Post
                      Er is een verschil tussen niet kunnen, en niet willen.


                      Was mijn DD, lag nog geen centimeter van de straat, kon vrijwel overal komen. Laag rijden is een sport...
                      Wat voor blok lag er in? met een smalblock had je als laagste punt het subframe dus dan wou het laag rijden nog wel.
                      http://youtu.be/f3RwU-htCpI

                      Comment


                      • #56
                        Ziggen zaggen zuggenhaggen.
                        MB Obsidian Black Metallic Crossfire SRT-6
                        Instagram - @osshwa

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by DutchStance View Post

                          Dat was inderdaad wel erg zonde, auto rijd als het goed is nu wel weer rond. Jammer dat ik toen het geld niet had om haar op te knappen.
                          Ja,die auto is nu van een maatje van me en wordt ontzettend goed behandeld

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by OSSHWA View Post
                            Ziggen zaggen zuggenhaggen.
                            LoL...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by DutchStance View Post
                              Er is een verschil tussen niet kunnen, en niet willen.


                              Was mijn DD, lag nog geen centimeter van de straat, kon vrijwel overal komen. Laag rijden is een sport...
                              1cm is zkkr laag ja maar als je mij auto een hebt die ongeveer een halve golf langer is heb je een groot probleem als je 1 cm van de grond afligt kom je nergens overheen. en i kweet nie of iemand ooit in best is geweest ?:P dat is de kl*te straat van heel nederland voor verlaagde auto's :P

                              Comment


                              • #60
                                maar even on topic

                                volgens mij is er nergens een meeting die op stance zit hier in nederland.
                                meer en deel is het DB of show and shine. of weet iemand een meeting.
                                ik weet wel da ik ooit een keer in belgie ben geweest in een parkeer garage waar wel een paar mense van de stance groep waren.

                                Comment

                                Working...
                                X