Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zeker doen

    Comment


    • goede plannen, ik moet ook vanaf het noorden komen.

      dan spreke wel af bij tankstelle on the way there en convooi knappen naar lokatie.

      Comment


      • Ik ben dan toch ook in de buurt
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • Gaat er nog iemand naar de End of the Year meet van de Wangan Warriors?



          Ik ga er wel ff kijken denk ik.

          Comment


          • in belgie bij hcb doen we elke 3 de zaterdag van de maand een meet en greet
            gewoon bij een benzine pomp naast de autostrade , elke maand ergens anders in belgie , zodat niet elke maand dezelfde mensen ver moeten rijden ,)
            ik ben in nl niet zo bekend , maar mss hier ook een tradieti van maken ?

            Comment


            • Als het meezit, mag ik binnenkort (februari) beginnen met afstuderen bij Lexus NL. Een tijdelijk studentenkamertje in Breda zal er dan wel in zitten.
              Nu zat ik te kijken op Google Maps, en Breda is mooi centraal voor zowel de Nederlandse kant als zowel de Belgische kant. Misschien is een Lente meet een optie ?
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Ik ben vrijwel elke doordeweekse dag te vinden in Breda, voor mij ideaal dus

                Comment


                • Zal nu wel een keer tijd worden! Dus hoe, wat en waar? :p

                  Comment


                  • Doe gewoon over 2 weken ofzo, anders komt er nooit wat van

                    Comment


                    • Nee dan kan ik niet! :P

                      Comment


                      • was maar een voorbeeldje, maar gewoon op korte termijn iets plannen

                        Comment


                        • Originally posted by Twannnd View Post
                          Doe gewoon over 2 weken ofzo, anders komt er nooit wat van
                          Word krap dag voor mij, ik kom alleen als ik met de Shuttle kan komen

                          Overigens tipje van mij
                          Word georganiseerd door een bevriende groep hier uit Emmen

                          Idee is dat er vooral strak spul komt, dus niet puur Stance maar alles wat serieus opgebouwd is;


                          Event by Team-Ridin'Dirty on Sunday, September 1 201334 posts in the discussion.





                          De lokatie is echt geweldig dus ik verwacht er best veel van.
                          Als jullie nou ook nog eens komen met al jullie vriendjes en vriendinnetjes kan het wel eens een achterlijk dikke meet worden.

                          Ik zet alvast een kratje Warsteiner klaar.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Ik moet werken dat weekend, dus wars. Ben ik er sowieso niet.. :c

                            Maareh, ze moeten wel flink gaan reclame maken denk ondertussen, als zon grote hal vol mort komen te staan? :O
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • Dat moeten ze zeker.
                              Vandaar dat ik hem hier ook even aanstip!
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • .Nice, kom denkik wel even langs dan!

                                Zijn wel de betere meets, moet hier ook meer komen net als in ''murica!

                                Comment

                                Working...
                                X