If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Donks zijn echt te achterlijk... Meestal zit er weinig werk aan, ze stampen een paar veer spacers ertussen en hij staat hoger en dan de wielkasten uitzagen. #ghettofixes
1 maatje groter is nog wel gaaf bij slants maar daar houd het dan ook bij op.
Donks zijn btw fugly. Ziet er totaal niet uit,
Btw, ben op weg naar een oplossing voor de saxo. vandaag nog even gekeken hoe het blok loopt. Blijkbaar blijft ie Stationair lopen en soms puft ie even. lijkt alsof ie op 3 loopt en zo nu en dan de 4e cylinder een slag maakt. Met rijden houd hij enorm in. Zit dus iets niet goed in de ontbranding. Denk zelf dat het de bobine is(is namelijk een kwaaltje bij franse waggies). Eerst ff de bougies checken en dan maar weer door. Als de bobine het ook niet is moet het op de een of andere manier de bougie kabel wezen of iets met de ECU. hoop niet dat het zo ver komt
Ik mag binnenkort een Fordje Ka overnemen van mn tante in ruil voor het monteren van een trekhaak op hun Kangoo . Het is een 1.3 met 70-pk, dus wel het betere blokje (normaal 60-pk).
M'n vriendin rijdt op dit moment nog in een 106 1.1 3-bout-steek van haar ouders. En dus kwam ik met het plan dat de Ka dan haar nieuwe Daily moet worden.
Uiteraard zal deze niet standaard blijven. Hij gaat omlaag en ik wil er dan wat brede 15" of 16" onder proppen. Zat te denken aan breed staal oid...
Wat ik echter zo afschuwelijk vind aan standaard Ka-tjes; (is eigenlijk alles, behalve de handling ) zijn die flauwe smalle spatbordjes.
Er bestaan wel van die originele Ford Racing wheel arches, maar die zijn mij zu teuer...:
Ik wil eigenlijk wel van die zwarte bolt-on spatbordverbreders monteren zoals je vaak op Miata's en ander japans spul tegen komt...
Waar haal je deze dingen universeel en uiteraard voor cheap?
Comment