Nog mensen van hier die zondag na Retroworks gaan in genk?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by GinoGJ View PostDie hagel en onweer hoort gewoon bij het gardameer, aan de voortent hangen prachtig.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Originally posted by RallyePug View PostLekker hoor. Ik ga zondag richting de Middellandse Zee.
Waar ergens zit je?
Heb vorige week een week in Desenzano del Garda gezeten, en 2 dagen in Cinque Terre.
Mocht je in de gelegenheid zijn, ga zeker een keer naar Cinque Terre.
Comment
-
-
Gruwelijk kerel!
Ook al foto's met de centercaps erop?Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Vladi View Post
Blijft ook epic, wat een teringlijer!) en lees dit. GE-NI-AAL
Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Wat een hoerig kutfilmpje op de bloq van S/W zeg.. De ware essentie van S/W word hier wel mee eer aan gedaan, 1 of andere gangster-badass-equallybadtaste-miljonair-maaktmenietuitwatjevanmevind-macho bullshit :S
Ik dacht: Beter, een nieuwe bloq entery. Ik opende en dacht; BEETER een leip filmpje. Altijd fan van die filmpjes van auto's waarin de auto's perfect tot hun recht komen, en waarbij de eigenaar iets verteld over zijn visie ervan.
Halverwege t filmpje bleek dat het gaat om een crimineel met teveel geld. Dikke dikke dikke faal
Nee, dit dekt de lading toch nog niet helemaal. Wat een KUTfilm. Echt, het is nieteens leuk om naar te kijken. Ookal heeft het filmpje echt NIKS wat ik interessant vind, vaak is het bij dit soort filmpjes nog wel de moeite waard omdat het camerawerk zo schitterend is. Nee, zit ik verdomme 35 seconde te kijken naar hoe de meneer die t allemaal niet zoveel kan ballen, een club binnenkomt.
Serieus? Hoe kan iemand trots zijn op dit filmpje?
Langdradige shit.. En een oninspirerende hoofdrol weggelegd voor Carebear. Helemaal kut.
Edit: Eey Loek, welkom terugGoede vakantie gehad?
Comment
Comment