Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog mensen van hier die zondag na Retroworks gaan in genk?
    Visit my photo page

MWPhotography

My sw thread
    Funfer Business

Comment

• Originally posted by GinoGJ View Post
      Die hagel en onweer hoort gewoon bij het gardameer, aan de voortent hangen prachtig.
      Met een handdoek op je kop in de tent zitten omdat de stenen er zowat doorheen vallen
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Originally posted by RallyePug View Post
        Lekker hoor. Ik ga zondag richting de Middellandse Zee.

Waar ergens zit je?
        Op dit moment enkele dagen in Viareggio, ligt vlakbij Pisa.
        Heb vorige week een week in Desenzano del Garda gezeten, en 2 dagen in Cinque Terre.

Mocht je in de gelegenheid zijn, ga zeker een keer naar Cinque Terre.

Comment

• Iedereen op vakantie zeker? even lekker pics spammen dan

Last edited by Twannnd; 07-21-2013, 10:19 AM.

Comment

• Nice!!!!
            Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Lekker hoor!

Comment

• ghehe thnx

Comment

• Gruwelijk kerel!
                  Ook al foto's met de centercaps erop?
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• I LIKE!!

Mhuhahaha, we're getting somewhere, ik had een fiche niet tegoei ingestoken, nu nog de blok aan de gang krijgen...
                    Heeft af en toe de neiging om aan te slaan en af en toe vlammen uit de uitlaat dus denk onsteking niet 100%
                    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
                      Gruwelijk kerel!
                      Ook al foto's met de centercaps erop?
                      thnx! centercaps gaan niet passen, alleen aan de achterkant. heb al nette wielbouten besteld dat compenseerd het een beetje

Comment

• Het was dus de ontsteking wat verkeerd stond, spijtig genoeg de alternator gesneuveld, vandaar het gekke geluid in het fimpje.
                        Ben ook nog lekker vergast geworden door de heatwrap wat warm werd :lol:

KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• Originally posted by VdubMKII View Post
                          Nog mensen van hier die zondag na Retroworks gaan in genk?
                          Nee, maar ik ga eens ff Google'n wat het is, wellicht iets voor volgend jaar

@ hb24,
                          Die bimmerpics zijn geen spam hoor! Nice stance.

Comment

• Originally posted by Vladi View Post

Blijft ook epic, wat een teringlijer!
                            Whahaha jongens, ik kom nu net terug van vakantie (Zeilen langs de griekse eilanden. fuckyeah) en lees dit. GE-NI-AAL
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Wat een hoerig kutfilmpje op de bloq van S/W zeg.. De ware essentie van S/W word hier wel mee eer aan gedaan, 1 of andere gangster-badass-equallybadtaste-miljonair-maaktmenietuitwatjevanmevind-macho bullshit :S

Ik dacht: Beter, een nieuwe bloq entery. Ik opende en dacht; BEETER een leip filmpje. Altijd fan van die filmpjes van auto's waarin de auto's perfect tot hun recht komen, en waarbij de eigenaar iets verteld over zijn visie ervan.

Halverwege t filmpje bleek dat het gaat om een crimineel met teveel geld. Dikke dikke dikke faal

Nee, dit dekt de lading toch nog niet helemaal. Wat een KUTfilm. Echt, het is nieteens leuk om naar te kijken. Ookal heeft het filmpje echt NIKS wat ik interessant vind, vaak is het bij dit soort filmpjes nog wel de moeite waard omdat het camerawerk zo schitterend is. Nee, zit ik verdomme 35 seconde te kijken naar hoe de meneer die t allemaal niet zoveel kan ballen, een club binnenkomt.

Serieus? Hoe kan iemand trots zijn op dit filmpje?

Langdradige shit.. En een oninspirerende hoofdrol weggelegd voor Carebear. Helemaal kut.

Edit: Eey Loek, welkom terug Goede vakantie gehad?

Comment

• Trouwens, ZO moet het dus WEL, als we het toch over japaners hebben.

Location Tokyo camera canon60D car datsun1200

Comment

Working...
                                X