If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Keb me ook nog niet ingeschreven.. even wachten op de velgen en banden. Ik schrijf robin ook meteen in, die heeft 18'' futura's gekocht die opgeknapt worden.
Hoop dat t wat word jonge uit onze club is iig wel al door met een Jetta.
Ik WIL ook lager! Maar als ik lager ga dan dit, sloop ik de std shccks. En een setje aftermarket is nergens te vinden. Voorste kunnen overigens e36 veerpoten hebben. 1 op 1, maar dan zonder de veren. Alleen achter is er zo weinig...
wtf. zit ff op Inet wat op te snorten, loopt er hier eentje te verkondigen dat je achter saab 900-shocks kan gebruiken. En dan niet de moeite nemen om het type erbij te zetten...
Keb me ook nog niet ingeschreven.. even wachten op de velgen en banden. Ik schrijf robin ook meteen in, die heeft 18'' futura's gekocht die opgeknapt worden.
Hoop dat t wat word jonge uit onze club is iig wel al door met een Jetta.
wie zocht er ook weer 18" futura
loekie, het kan toch niet dat jij de enige bent met zo'n mercedes op SW, hoe gaan deze kerels dan laag
ééntje heeft Yellow Speed Racing shocks. Deze waren eerst goedkoper. Nu zijn ze ineens 500 dollar duurder... En je moet ze direct bestellen bij de (Taiwanese) fabrikant... :S
Comment