Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, hoorde het net ook al op de radio. Voordeel is dat ik voor mijn 750kg wegende Golf nooit veel wegenbelasting zal hoeven betalen maar voor de de 'mainstream' oldtimers. Oftewel al die oude mercedessen en volvo's op gas en diesel zijn straks niks meer waard.

Comment

• Haha ja zonde he.
      Me broer vant winter net een ombouw gedaan in zijn diesel, een m51 turbo diesel terug gebouwd naar mechanische pomp en dat in zijn e28 gedrukt:p

Maar die houd hij wel, is nu te awesome om weg te doen:p

Comment

• Originally posted by fpsthomas View Post
        Haha ja zonde he.
        Ik zou nu wel een klootzak zijn enzo, maar ik vind het wel een goede zaak eigenlijk.
        Echte liefhebbers blijven toch wel rijden met hun klassiekertjes en ik hoef niet meer de hele rit naar het werk te kijken naar wegrottende historie met van die knakenpoetsers erin.

Zonde dat het zo moet, maar de schuld ligt niet bij de regering, de schuld ligt bij die cheapass dagoberts die lekker goedkoop (dus ook zonder onderhoud etc) naar hun werk willen rijden.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ja dat is waar. Darom houden we de onze ook. Maar er zullen straks 190, 200 en 300 d's in overvloed zijn! De profiteurs kopen een aygo, en ik denk dat veel leifhebbers hun auto niet zomaar weg doen

Comment

• Ik vind het behoorlijk zuur hoor, heb zelf natuurlijk de s klasse die wegenbelasting vrij is en nou opeens 100 euro in de maand aan mrb betalen zit ik niet op te wachten. Het ergste vind ik nog dat mijn auto opeens 1 a 2 duizend! minder waard zal worden door deze verandering. En ik ben toch echt wel een liefhebber.

Comment

Ja dat is waar. Darom houden we de onze ook. Maar er zullen straks 190, 200 en 300 d's in overvloed zijn! De profiteurs kopen een aygo, en ik denk dat veel leifhebbers hun auto niet zomaar weg doen
              Voor mij komt er nog eens een 60er of vroege 70er S-klasse projectje bij, ik vind het allemaal wel best.
              Ben best bereid voor de rijdagen te betalen, kans dat ik een kan vinden voor een mooie prijs word zo weer een stukje groter
              Last edited by Vladi; 04-15-2013, 12:34 PM.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Haha idd. Straks wel de kans om je slag te slaan! Van die volledig gerestaureerde auto's voor een fractie van wat ze waard waren

Comment

Voor de belasting vrij rijders onder ons,

Het overleg tussen de alliantie van ANWB, BOVAG, FEHAC, FOCWA, KNAC en RAI Vereniging en staatssecretaris Weekers (Financiën) over de MRB-vrijstelling voor oldtimers is mislukt.
                  Het voorstel van de alliantie om de leeftijdsgrens voor benzineauto’s per 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar is door Weekers afgewezen. Hij wil aanvullend de dan nog vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart. Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden. De alliantie maakt zich ernstig zorgen over de schade, die door bezitters, handelaars en restaurateurs van klassiekers wordt geleden. Internationaal geldt een fiscale leeftijdsgrens van 30 jaar voor oldtimers.
                  Het voorstel van de alliantie betekent een directe verbetering voor milieu en leefomgeving en zorgt voor aanzienlijk meer MRB-inkomsten. Daarnaast is het voorstel conform de wens van de Tweede Kamer om het dagelijks gebruik van de oldtimer te ontmoedigen, maar de MRB-vrijstelling in stand te houden voor mensen die de oldtimer hobbymatig gebruiken.

Kreeg ik net binne van een maat van me. Ik denk dat we een dagenkaart krijgen, kun je tegenwoordig jammer genoeg niet meer mee sjoemelen met alle kenteken registratie ellende :p

GODVERDETIEFESTERING EN NOG VEEL MEER ERNSTIGE ZIEKTES!!!!

FFFFFFFFFUUUUUUUUUU!! heb ik een LPG systeem van 2000 ballen gemonteerd, ken ik m dr weer uithalen.... BWAAAAAAAA

Nu wordt het helemaal een weekend mobiel

Maaarrrrrr nu kan ik wel TURBOTURBO doen

Originally posted by Twannnd View Post
                  Ik vind het behoorlijk zuur hoor, heb zelf natuurlijk de s klasse die wegenbelasting vrij is en nou opeens 100 euro in de maand aan mrb betalen zit ik niet op te wachten. Het ergste vind ik nog dat mijn auto opeens 1 a 2 duizend! minder waard zal worden door deze verandering. En ik ben toch echt wel een liefhebber.
                  Restwaarde maakte mij sinds vorig jaar al niet meer uit. die 9k die er nu in zitten, krijg ik er toch nooit meer uit. Doe m nooit meer weg. Als ik zou emigreren, gaat ie mee op de boot

Nu moet ik maar een mx-5je ernaast kopen ofzo, lekker licht en veel potentieel
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• OPLICHTER!!

Alle advertenties van 17668434-deleted op Marktplaats. Bekijk het aanbod van 17668434-deleted en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!
                    Floccinaucinihilipilification

Comment

• hier in B is dat al aan de gang

inschrijving 3.5 jaar oude 5 gti 1700€ :s

Comment

• Waarom is die gozer een oplichter P? :P Remklauwen zijn wel nice and cheap
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• bedrijf bestaat wel, maar die kerel is niet gekend in het bedrijf

werd op gti forum gepost, vandaar share ik het hier

ps bedrijf is ook bezig om de persoon van mp af te halen
                          Last edited by P78; 04-15-2013, 03:47 PM.

Comment

• kan ook niet anders. Deze spullen moeten wel gejat zijn. Van gestripte en gejatte auto's haal je onbeschadigde bumpers, remmen, deuren, sturen, airbags, velgen etc.
                            Bij Schadeauto's heb je dat niet zo gauw. Opbellen, afspreken en knuppels meenemen. Ik kan slecht tegen dit soort mensen...
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• herriner de 6 die ik een paar dagen geleden postte?

Comment

• Floccinaucinihilipilification

Comment

Working...
                                X