bbs, ik dacht oz?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Floccinaucinihilipilification
-
Originally posted by iloow View PostLekker hoor. Als je nog spacers wil, ik heb misschien een setje over. Die dingen die ik op m'n stars gebruikte passen niet meer omdat de nieuwe velgen naafgat 66 hebben.. Dus ik kijk f of me winterwielen er onder passen zonder spacer, als dat gaat heb ik ze over.
Gino, waarom moet jij een ander blok? :P Of ga je deze opknappen en overhangen?
Nou 1.8 met 90pk en 3 traps automaat is niet echt spannend...
Dus ik dacht een 16v KR met 140pk (gereviseerde kop) zal wel een stuk leuker rijden! Kon hem voor weinig krijgen dus helemaal mooi. Ombouw gaat tussen nu en de zomer gebeuren.
Comment
-
Originally posted by P78 View Postgeef die spacers en die stars maar, das een lekker wintersetje
en waar zijn die foto's vuile kut
ps waar zijn die foto's vuile kut, is GEEN opdracht voor google op het werkMaar komt niks schokkends uit..
Als je de hele set wil hebben, prima hoor!! Ik moet de OZ's even opknappen en banden omheen klappen en dan mag je ze komen halen. 2 velgen liggen nu bij de spuiter, dus die zijn weer helemaal vers gespoten, de andere 2 zit niet genoeg schade om te laten herstellen. Paar pitjes van steenslag, meer niet. Zit nogsteeds zwaar te twijfelen over de bandenmaat.. Ik denk toch 225 achter en evt. 215 voor, die nu om de Stars heen zitten.. Maar weet nog niet zeker. Morgen nog f een keer passen.
Originally posted by hb24 View PostBij mij stond toch BBS geschmiedet
Wel vreemd. Ze staan iig bloedgeil onder een Passat, maar onder welke auto niet vraag ik me af..
Ben iig wel zwaar fan van die earo's, echt bazenvelgen.
Ohja, een fototje van de velgen.. Morgen heb ik ze weer gepast, dus dan heb ik meer foto's.
Last edited by iloow; 03-14-2013, 09:58 AM.
Comment
-
Originally posted by GinoGJ View PostNou 1.8 met 90pk en 3 traps automaat is niet echt spannend...
Dus ik dacht een 16v KR met 140pk (gereviseerde kop) zal wel een stuk leuker rijden! Kon hem voor weinig krijgen dus helemaal mooi. Ombouw gaat tussen nu en de zomer gebeuren.
Comment
-
miros?Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Comment
-
-
met een 1.3 geraak je ook de bergen over
wel in eerste tegen een slakkengang, maar je geraakt omhoogFloccinaucinihilipilification
Comment
-
130-140, daar gade serieus wa tjoenerkes mee kunnen afscheure
over welk koppel spreken we dan?
mijne 2 gti had er 119 en die trok al de kasseien uit de grond
denk da ge zelfs goe ga meekunnen met mijnen huidige gtiFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Comment