Originally posted by Riskant
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Riskant View PostIk zeg dat heeft potentie!
Plannen? Track-slet?
koplampen er weer in, achterlichten erin. voorbumper weer compleet maken. dan ga ik rijden en spullen verzamelen voor trackmisbruik
onderste foto is zoals ik hem kocht, die daarboven vd vorige eigenaar toen ie nog compleet wasFacebook Sander Zuurbier
Instagram sanderz28
Twingo RS
Comment
-
Originally posted by hens View Post
Like the turbo wheels on it.
I just bought an 2004 b6 3.0 quattro USP..
And was thinking about those Weitec coilovers how are they for comfort..??
Thnx..
Comment
-
heb ook weitecs (gt hicon) op mijn gti
liggen iets harder (rij wel zonder bumpstops en nog ca 1.5 cm schroefdraad over) dan de originele ophanging, maar dat voel je bijna niet
baanligging is er ook op vooruitgegaan vind ik
at wichel
interieur pics?
je witte whire wheels zijn op zich wel mooi, maar vind de metalen pin niet in het concept passenLast edited by P78; 07-03-2012, 02:02 AM.Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Nette auto, met een interieur waar ik dood neer voor zou vallen!! Prachtig! Enkel de velgen zijn niet mijn ding.. Maar snap wel dat je iets wil hebben wat verder niemand echt heeft.
Zal wel poetswerk zijn of niet elke keer? 100 spaken per velg geloof ik?
Comment
-
interieur is wel netjes
zijn de knockoffs echt goud , anders zou ik ze persoonlijk ook wit spuitenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Maar even van mijn post op het E21-forum gekopieerd:
Update: carbs zijn binnen en helemaal schoongemaakt enzo. Spruitstuk wordt as we speak gemaakt
Het zijn carbs van een Yamaha FJ1200, Mikuni BS36's, vier stuks.
Van de 16 boutjes die bovenop de kapjes zaten waren er maarliefst 12 bij de aanblik van een schroevendraaier al dolgedraaid, dus die heb ik allemaal moeten uitboren:P Zitten nu mooie RVS inbusjes in.
Vlotterbakjes schoongemaakt, alles doorgespoten, alles nagekeken.
Ik kies er even voor om de elektrische fan nog niet te doen, dat kan later nog. Ik wil dit nu afmaken en het wordt teveel tegelijk als ik die fan ook nog moet regelen. Kan altijd later nog.
Wat detailfoto's:
Op de laatste foto zie je het principe van een vlakschuifcarburateur, namelijk dat de interne diameter variabel is door dit mechanisme wat met vacuüm werkt.
Dit trekt ook een naald steeds verder uit een sproeier, een soort acceleratiesproeier dus.
Comment
-
[QUOTE=P78;824431]heb ook weitecs (gt hicon) op mijn gti
liggen iets harder (rij wel zonder bumpstops en nog ca 1.5 cm schroefdraad over) dan de originele ophanging, maar dat voel je bijna niet
baanligging is er ook op vooruitgegaan vind ik
____________
Snap ik maar ik heb zelf al een MK5 GTI gehad met een H&R ultra low setje was er zeer tevreden over..
Maar ben onderhand al 3 keer aan mijn rug geopereerd en ben opzoek naar het meest comfortabele schroefsetje voor mijn huidige auto (A4 3.0 quattro ultra sport)
Zit te twijfelen tussen de WEITEC`s, H&R, KW v1..
als er mensen zijn met ervaring please let me know..
GRTZZ
Comment
-
ik dacht dat je voor een grotere wagen beter een duurdere kit koopt qua comfort als je laag wil gaan
hm 3x aan rug geopereerd, je hebt toevallig geen oranje caddy gehad?
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Netjes DDM, zo'n project is erg leerzaam! Ken jij SPBA trouwens DDM (en Riskant!)? Is een bedrijf in 's Gravendeel gespecialiseerd in BMW's en Alpina's. Zaterdag hebben ze altijd een klusdag, die man helpt je dan en legt graag wat uit enz. Erg leuk bedrijf met veel kennis! Ik ga daar vanaf nu alles laten doen wat ik zelf niet kan.
Dit is trouwens die motorkapisolatie bij mij (die had je nog tegoed):
Ik van de week bij SPBA even wat onderhoud gedaan.. Motorolie, oliefilter, bougies, luchtfilter, remolie, linkerrem helemaal uit elkaar gehaald (nog steeds die kutzoem).
Brandstoffilter ligt klaar en nieuwe remblokjes zijn besteld. Hopelijk verhelpt dat het gezoem..
Beestje loopt heerlijkLast edited by Rubens; 07-03-2012, 08:27 AM.
Comment
Comment