Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ DDM
    Dit is die isolatie http://shop.merford.nl/particulier_n...acusticab.html
    Zal nog een fotoje maken van hoe het bij mij is.
    Last edited by Rubens; 06-24-2012, 03:52 PM.

Comment

• Probleemje met de e30, kan ik gebruik maken van iemand zijn inzicht?

Soms als ik rij (dus niet altijd!!) heb ik een zoemend geluid linksvoor, heel irritant. Een redelijk hard, monotoon geluid.. Ik dacht eerst aan de wiellager.
      Een paar zaken die kunnen helpen:
      - Als ik rem, maakt niet uit hoe hard, is het geluid onmiddellijk weg. Soms blijft het dan weg, soms komt het gelijk terug.
      - Als ik langer heb stilgestaan, bijvoorbeeld iemand even afzetten, dan blijft het geluid ook lang weg.
      - Als ik lichtjes naar links of rechts stuur, bijvoorbeeld bij wisselen van baan, dan is het geluid ook weg. Rij ik weer rechtdoor, dan is het geluid er weer. Bij echte bochten hoor je niks vreemds.

Ik dacht dus eerst aan de wiellager, maar in de bocht is er niks aan de hand.. het is ook geen bonken of ratelen ofzo. Een kennis met de nodige oldtimer ervaring die vandaag hier op bezoek was, zei dat het weleens aan mijn remmerij zou kunnen liggen. Hij dacht dat de remslang misschien aan zijn einde kan zijn, verstopt wellicht. Bij remmen gaat het geluid dan fftjes weg omdat de slang gebruikt wordt, bij sturen gaat de slang lichtjes naar een andere stand.

Iemand een mogelijke oplossing? Ik kom niet verder dan de wiellager..
      Last edited by Rubens; 06-24-2012, 03:55 PM.

Comment

• ow joost

Lekker!!
        Floccinaucinihilipilification

Comment

• Nou dan doe ik mijn bakkie ook ff posten.

Comment

• en nu welkom in het nederlands

vraag me af wat velgjes in carroseriekleur zouden geven (en lip zilver laten of polished)

Comment

• Goed bezig btw P Is meteen een heel andere auto zo.

Wanneer komen de andere velgen eronder?
              Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• normaal gistere

maar fuck weer stak er een stokje voor

Comment

• Rubens: Het geluid wat je beschrijft en de rest van de symptomen deed mij onmiddelijk denken aan het resoneren van de pasagiers ruitenwisser bij mijn e34 alleen had ik dat pas vanaf 210 km/u en was opgelost nadat ik een flat blade heb geïnstalleerd.

Comment

• @ Joost.... hebbuh hebbuh hebbuh

Originally posted by LeanderBMW View Post
                    Nou dan doe ik mijn bakkie ook ff posten.

Welkom, leuke rims. Zijn ze alu kleur?

Originally posted by P78 View Post
                    vraag me af wat velgjes in carroseriekleur zouden geven (en lip zilver laten of polished)
                    Idem hier!

Comment

• Originally posted by Bra1nl3ss View Post
                      Rubens: Het geluid wat je beschrijft en de rest van de symptomen deed mij onmiddelijk denken aan het resoneren van de pasagiers ruitenwisser bij mijn e34 alleen had ik dat pas vanaf 210 km/u en was opgelost nadat ik een flat blade heb geïnstalleerd.
                      Haha, ik denk niet zo snel dat dit het is. Ik rijd niet zo gek hard met dit ding (4 versnellingen ) Als je 150 rijdt zie je de bezine meter naar beneden vliegennnnnn. Maar, dit houd ik wel in m'n achterhoofd!!

Zaterdag de remmen checken en waarschijnlijk even uit elkaar halen. Wiellager kan het bijna niet zijn, net 45 min rondgereden en bijna geen geluid. Lekker door de bochten geknalt ook en niks gemerkt.

Comment

• Originally posted by Rubens View Post
                        Haha, ik denk niet zo snel dat dit het is. Ik rijd niet zo gek hard met dit ding (4 versnellingen ) Als je 150 rijdt zie je de bezine meter naar beneden vliegennnnnn.

Comment

• Originally posted by P78 View Post

De 4e versnelling is trouwens ongelooflijk lang. Als je rustig rijdt, 55km/h ongeveer kan je m er al in zetten. Vanaf daar haalt ie het helemaal naar de 180 hahah

Comment

• Ik moet me inhouden.. hallo zeg! Km stand zal wel niet deugen haha

http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_...25&kterug=2225

Comment

• Jezus wat een hoerensloep

Ik denk dat de km stand wel stopt.. Alleen dat die maar 5 getallen aangeeft ;D Denk dat er minstens 3 ton bij op mag tellen
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Jesus! Ik wil die MB!!!!

Ik ben een weekje niet online... Moest 3 blz. bijlezen...

Comment

Working...
                                X