Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Succes met je Merc trouwens! Heb je een bevriend schadebedrijf ofzo? Dat wil nog wel eens helpen als je het één en ander met ze kan overleggen.

    Comment


    • Ik denk dat die snel economisch total loss word verklaard? Zo'n oud beestje?

      Wel zonde man.. Aan de andere kant, als je een leuk bedrag uitgekeerd krijgt en er zelf eventueel nog wat bij legt heb je leuk geld om hem op te knappen!!

      Maar ik denk dat ze de auto total loss verklaren... Maar wie weet
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • Pfoe... heel erg balen van je merc! Veel succes met je verzekering, ik heb er de nodige ervaring mee. Total loss sluit ik in dit geval niet uit, vooral met de ophanging erbij.. In geval ze hem total willen verklaren, zet de aandacht op elk detail dat je hebt veranderd (bijv. de brabussen) en probeer er op die manier zo veel mogelijk uit te halen en evt. de total te voorkomen. Ik heb een maand 'oorlog' gevoerd met de expert en er toch 750€ extra uit gehaald (totaal bedrag is alsnog belachelijk laag.. kan je nooit een vergelijkbare auto van kopen).

        En nu maar hopen dat ie niet total is!

        Comment


        • Dat ziet er nog best nasty uit....

          Ophanging zal ook inderdaad wel een tikkie gehad hebben....

          Hou ons op de hoogte.....

          Comment


          • ik heb inderdaad een 'bevriend' schadebedrijf (een maat van mn zwager) en daar staat hij nu. Ik moet nu alleen nog een bericht geven aan de verzekering dat de auto daar staat, zodat ze de taxateur kunnen sturen. Maar ik kan pas vrijdag/zaterdag bij die auto op bezoek, dus hoop het nog een beetje uit te kunnen rekken zodat ik er zelf bij kan zijn. Of ik geef aan bij die schadehersteller wat de pro's en con's zijn van de Benz...
            zal morgen iig een belletje geven.

            Ik ga inderdaad zelf een hele hoop zelf doen, maar laat de roest en spuiten aan de hersteller over. Hij heeft een mooie schone loods waar hij nu opgeslagen staat en waar ik de prep-klussies mag doen voordat hij eraan begint

            Ophanging zal nog wel ff wat uitviswerk zijn. En die velg: er staat toevallig een set tekoop op Ebay.de en die vragen voor 2de handse ZONDER BANDEN 900 euro! dus die zal ik ff uitprinten en erbij leggen zodat die vent weet waar ie naar staat te staren...

            I'll be in touch!
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • ai, dat is serieus balen man !

              Maar bekijk het positief, rusty's "moment of fame" begon ook na een ongeluk .. neem het er van.

              Comment


              • haha dat is zeker waar! maar ik ben absoluut niet van plan mijne weg te laten rotten, laat staan choppen... Een 1JZ GTE zou ik echter geen schande vinden Al moet ie dan wel op LPG lopen..
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Een 1JZ zou echt onwijs vet zijn, ze klinken zooooo heerlijk!
                  Op LPG... not so much loopt die van jou nu op LPG dan?

                  Comment


                  • Misschien verander ik mn e30 wel in een soort rusty :p

                    Comment


                    • veel geluk op de APK
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • Haha ja dacht ik al aan, weet niet wat ik ermee ga doen...

                        Miss houden als drifter, maar wanneer doe ik dat en hoeveel kost dat en alles.
                        Of ik verkoop hem maar in deze staat gaat dat haast niet denkik, roest overal.....

                        Tja

                        Comment


                        • zondags op de parking albert heijn?
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Nahjaaaa zit je me nu belachelijk te maken

                            Comment


                            • geen idee waar je dat kan doen eigenlijk

                              maar het was een deels grapje, vermits bij ons op de parkings van grootwarenhuizen, 's zondags toch ook vanalles gebeurt (van meetings tot rc cars)
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Je hebt op circuits wel van die dagen, maar moet je weer met een auto ambulance erheen en al dat gedoe... Geen zin in.

                                Geen flauw idee wat ik ermee moet.

                                Comment

                                Working...
                                X