ja ik denk dat ik voorlopig maar even enkele cms hoger rijdt. de jetta kan niet veel lager meer omdat ik nu ook maar met 2 cm speling rijdt bij mn draagarmen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
je mag verlagen hoor (wel bodemvrijheid van 10cm houden ) maar ja, vermits we toch allemaal schroevenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
hey ik ben stefan 21 jaar
wat specs
audi a3 2004 2.0tdi 140pk
Us lights aangezet met de vagcom.
Schroefset van V-maxx volgende week zaterdag 3x 10inch dls woofers inbouwen als dubbele bodem samen met mieppii44
De m3 imi velgen worden gepoedercoat voor volgende winter als wintervelgen (ivm 17'' toch iets te klein en dat gepolijsd is kl*te voor de daily en het nederlandse weer)
dan komen er 18'' novulari in het zwart onder of lichter zilver of een opvallende kleur .
veel lager zette ik hem niet omdat ik elke donderdag het pontje over moet om na school te gaan dit is mijn daily
wil nog voor de hobby een e30 of e21 erbij
Last edited by audistefan; 01-05-2012, 12:35 PM.
Comment
-
Hey das weer eens wat anders nederlands praten op engelstalig forum
Had me gister eindelijk eens voorgesteld op het voorstel topic na te lange tijd.
Kom ook al enigzins wat bekende tegen.
Nu ff wat pica's
en zoals die er nu uitziet met de winterwielen
Comment
-
a3 heeft te veel camber vanachter, moest de velg nu nog een inch naar buiten komen zou deze wel beter zitten
plannen met de ibiza?
lekkere passat
en welkomFloccinaucinihilipilification
Comment
-
gaan de carlsons in de verkoop misschien?
mja
golf die ik vanmorgen ben gaan zien was een no (bleek een louche handelaar te zijn)
dus nog steeds wagenloosFloccinaucinihilipilification
Comment
Comment