Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hij wil 15 inch geloof ik? :p

    Comment


    • Originally posted by GinoGJ View Post
      Hij wil 15 inch geloof ik? :p
      Jep, maar toch bedankt! Heb nu weer een setje RMs op het oog...

      Kleine maar belangrijke update:

      Hij is voor het eerst gestart!

      Ging eigenlijk zonder al te veel problemen... na wat hoofdkrabben bleek de benzinepomp geen benzine te geven, zat lucht in. Deze dus uitgepompt en toen gaf 'ie benzine. Even kort de choke openhouden, stationairgas hoog zetten, paar keer gas geven en hij start! Auto stond ook al 2 maanden stil, dus starten zal ook wel niet heel makkelijk zijn geweest met een standaard carb.
      Dat klinkt dus positief, maar er zijn nog wat dingetjes:

      - Carb knalt er aan alle kanten benzine uit omdat (zeer hoogstwaarschijnlijk) de benzinedruk te hoog is voor de vlotter om te blokkeren. Drukregelaar (en gelijk filter) staan in de bestelling.
      - Gaskabel moet nog verlengd worden, iemand tips hoe dit makkelijk kan? Solderen ofzo? Anders doe ik er een nieuwe in maar dat is ook weer zo'n werk.
      - Hij start nu zonder choke en blijft zelf zelf lopen, maar ik denk dat 'ie wel erg rijk is door onder meer de hoge brandstofdruk, even aankijken dus maar. Als 'ie zonder choke gestart kan worden laat ik dat nog even achterwege.

      Ik wacht nu dus nog op het volgende:

      - Drukregelaar en filter
      - kelkjes, hopelijk binnen een week
      - Oplossing voor de gaskabel

      En dan kan ik gaan rijden! Eerst afstellen natuurlijk, maar zoals 'ie nu loopt lijkt het al aardig te kloppen

      Nog wat dingetjes die ik op korte termijn nog wil:

      - Tellerbak met toerenteller, is wat objectiever met beoordelen van de loop etc.
      - Oil catch can, carterventilatie gaat nu gewoon direct weer de motor in, dit wil ik liever niet.
      - Ik kan waarschijnlijk een goeie deal krijgen voor elektronische, mapbare ontsteking. Als de deal goed genoeg is doe ik dit.
      - evt m'n remvloeistofreservoir ergens anders plaatsen, gaat denk ik heel krap uitkomen met de kelkjes.

      Comment


      • heb er eindelijk een :P een battle scar hahah
        gister avond reed ik naar huis toe van me middag dienst en ik hoorde iets ik keek toen ik thuis kwam en toen zag ik dit

        Comment


        • en een fotootje:



          Hier nog aan het passen dus zonder klemmen enzo, maar zo ziet het er dus wel uit

          Comment


          • leuk ,)
            itb s ,)

            Comment


            • hebben jullie allemaal van die dikke garages?

              ik ga binnenkort die wielkasten van mij aanpakken, 1 met zichtbaar roest en die andere 3 waarschijnlijk ook wel maar kan ik niet zien met die bodykit die eromheen zit. kan ze niet rollen omdat ze binnen de wielkast vast geschroeft zitten. moet ik nog wat voor bedenken en ombouwen zodat die velgen wat verder naar buiten kunnen met wat spacers.

              Comment


              • Originally posted by dentette View Post
                leuk ,)
                itb s ,)
                Haha ja het lijkt wel op ITBs, maar het zijn toch echt 4 carburateurs.
                Grotendeels hetzelfde idee als ITBs, maar dan zonder injectie.

                Comment


                • Ziet er goed uit DDM! Het zal vast ook mooi(er) klinken, of is er wat dat betreft weinig verschil?

                  Comment


                  • Originally posted by Lennart View Post
                    Ziet er goed uit DDM! Het zal vast ook mooi(er) klinken, of is er wat dat betreft weinig verschil?
                    Gaat wel lekker klinken ja! Heb m pas een paar seconden horen lopen, en maar tot 2500tpm, maar dat klonk al erg lekker!

                    Open inlaat hè, dat is altijd goed!:P

                    Comment


                    • Lekker bezig...

                      Wil hem wel eens horen over 2 weken @autobahn!

                      Comment


                      • Zitten deze carbs nou los aan elkaar, of is een rijtje van 4 'verplicht'?
                        (ivm met de onderlinge connecties etc..)
                        If shit can happen, shit's bound to happen.

                        Comment


                        • Originally posted by DC95 View Post
                          Zitten deze carbs nou los aan elkaar, of is een rijtje van 4 'verplicht'?
                          (ivm met de onderlinge connecties etc..)
                          Het zijn echt 4 onafhankelijke units, maar ze delen samen één gashendel en 2 brandstoftoevoers. Je zou ze opzich wel in hun eentje kunnen laten werken met wat kleine aanpassingen.

                          Comment


                          • Zo dit topic ff van begin tot het eind ff doorgenomen. zitten zeker lekkere bakkies bij. ben trost dat de Bnelux mooie karretjes kunnen bouwen. Maar vind wel dat er iets meer mini bij mogen. zie allen BigD, Martijn en Ducks ze Bak dar kunnen we meer van posten. Dus...


                            [IMG][/IMG]
                            [IMG][/IMG]







                            dat zijn er een paar...

                            Comment


                            • Kijk dat wil ik zien....

                              Minder gelul, en meer wagens...

                              Comment


                              • Ik zag hier van de week ook 2 knetterlage mini's staan.. In Wateringen. Misschien ken jij 1 van hun?

                                1 witte met een zwart dak en zwarte velgen met rode remmen erachter.. En een pijl naar z'n trekhaak en een badge in zn grill met iets erin geschreven in het spiegelbeeld

                                En een blauwe S met wit dak, en zwarte velgen eronder.
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X