Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mijn nieuwe auto ook maar eens showen, 5 cm verlaagd. Brock B1 17 inch 8,5j en 10j



    Comment


    • Haha gangster man!

      Comment


      • Originally posted by GinoGJ View Post
        Haha gangster man!
        thnx! dat is ook de bedoeling.

        updates die nog op de planning staan:
        -amerikaanse koplampen en us lights
        -donkere ruiten
        -rode achterlichten
        -letters van de klep af.
        -2 tone naar 1 tone.

        en dan is het wel weer even goed haha

        Comment


        • Velgen laten polijsten :p

          Comment


          • IG = InstaGram!

            MB is lekker... Ben niet zo'n Brock fan...

            Deze vraagt wel om air! Als je het mij vraagt!
            Last edited by Riskant; 08-07-2012, 11:46 PM.

            Comment


            • zoek ff de mb van skrapez op dit forum

              that's how it's done
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Originally posted by Riskant View Post
                IG = InstaGram!

                MB is lekker... Ben niet zo'n Brock fan...

                Deze vraagt wel om air! Als je het mij vraagt!
                Air gaat er denk ik niet opkomen, vind dat bij deze auto eigenlijk niet echt passen hij staat nu icm de wielen goed en dat wil ik voorlopig zou houden. die benz hier van het forum met air vind ik ook geen gezicht, de wielen vallen gewoon niet mooi dan.

                Comment


                • smaken en kleuren he

                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Originally posted by DDM View Post
                    Heel vet, VS-XXjes! Één van m'n favoriete velgen, zeker in de grotere maten!
                    Je lijkt erg graag een bijzondere kleur te willen... Mij lijken ze toch echt het mooist met gewoon een zilver hart en een gepolijste lip, misschien een goud hart. Zo'n classy design werkt niet zo goed met rare kleuren denk ik...

                    Hele vette velgen!!!

                    Na een maand andere dingen gedaan te hebben ben ik afgelope maandag ook weer verder gegaan aan m'n e30.
                    Ik kreeg de brandstofpomp niet aan de gang, Ik had de hele kabelboom verbouwd ivbm de motorombouw dus ik dacht eerst dat daar toch iets niet goed zat.
                    Maar na veel zoek en meetwerk zat er een kabelbreuk IN m'n zekeringkast, hoe hij er komt, geen idee.....
                    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=-qK92YEAPoA"]E30 335i m30b35 First start - YouTube[/ame]

                    zonder uitlaat

                    Comment


                    • Heel vet Joost, M30's zijn mooie dingen!
                      Ikzelf zit nog op slangen van Biesheuvel te wachten om m'n carb te kunnen aansluiten... Alles is eigenlijk klaar, dus alleen dat nog... Hopelijk komende week de eerste start!
                      Ben hard op zoek naar velgen, maar het valt allemaal niet mee... 2 weken geleden een setje perfecte RSjes misgelopen... Nu weer wat moois op het oog maar die zijn 4x114.3, adapters nodig dus. Opzich geen probleem maar het budget was al krap:P
                      Misschien worden ze het wel, maar ik blijf ondertussen doorzoeken.

                      Comment


                      • Vandaag op vag fest de jetta van hb24 gezien, erg strak ding.

                        Comment


                        • Er is gisteren of eergisteren blijkbaar iemand tegen m'n auto aangereden, dus ik heb nu een mooie deuk en schaaf op het hoekje van m'n motorkap
                          Uiteraard geen briefje gevonden, die zal wel weggewaaid zijn...
                          Ik ga het niet repareren, alleen zelf uitdeuken en verven... zal wel geen perfect resultaat geven maar het laten doen kost een godsvermogen en ik zit al lekker krap...
                          Moet dan maar allemaal in één keer gebeuren als 'ie in de restauratie gaat (hoe lang dat ook nog mag duren).

                          Comment


                          • sucks!!

                            had mijn gti 2 weken en ook al iemand tegengereden

                            tja, that's life zeker
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • @joost... Klinkt heerlijk man... Fuk een uitlaat!

                              @DDM dat zuigt... Ik heb het ook gehad, halve achterbumper + achterlicht aan gort half jaar geleden..
                              Hopen dat je het een beetje netjes gefixt krijgt...
                              Waarborgfonds eventueel een optie?

                              Comment


                              • Originally posted by DDM View Post
                                Heel vet Joost, M30's zijn mooie dingen!
                                Ikzelf zit nog op slangen van Biesheuvel te wachten om m'n carb te kunnen aansluiten... Alles is eigenlijk klaar, dus alleen dat nog... Hopelijk komende week de eerste start!
                                Ben hard op zoek naar velgen, maar het valt allemaal niet mee... 2 weken geleden een setje perfecte RSjes misgelopen... Nu weer wat moois op het oog maar die zijn 4x114.3, adapters nodig dus. Opzich geen probleem maar het budget was al krap:P
                                Misschien worden ze het wel, maar ik blijf ondertussen doorzoeken.

                                Maatje van me heeft nog een set org. 16" 4x100 BBS RS. Te koop, echt perfecte wielen!

                                Comment

                                Working...
                                X