Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by P78 View Post
    ik dacht dat je voor een grotere wagen beter een duurdere kit koopt qua comfort als je laag wil gaan


    hm 3x aan rug geopereerd, je hebt toevallig geen oranje caddy gehad?

    Nee geen oranje caddy gehad

    Maar Kw v1 duur genoeg denk je ?

    Wil wel laag maar niet meer 2 cm van de grond, ik moet al rustig over de drempels vanwege mijn rug..

    En wou eigenlijk rond de 1000,- euro uitkomen vind ik wel genoeg eigenlijk.

    Maar iemand met ervaring op een A4 B6 ?
    of andere gelijkwaardige auto...?

    Comment


    • mijn weitec zat toch ook rond de 1000€

      post anders eens in het suspension forum?

      geen idee hoever enschede van belgie ligt anders zou ik zeggen rij eens mee

      vermits je zelf al gti hebt gereden
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Originally posted by Rubens View Post
        Netjes DDM, zo'n project is erg leerzaam! Ken jij SPBA trouwens DDM (en Riskant!)?
        Ja zeker, is erg leerzaam hoor! Vind die ouwe techniek zo mooi, niet al die elektronicabende maar lekker alles mechanisch, vet hoor!

        SPBA ken ik niet... Klinkt wel goed! Zouden ze ook verstand hebben van oud spul? Pré-E30 bedoel ik dan? Moet helaas wel elke zaterdag werken... Nouja ik verzin wel een keer wat als het nodig is. Thanks voor de tip

        Comment


        • Originally posted by P78 View Post
          mijn weitec zat toch ook rond de 1000€

          post anders eens in het suspension forum?

          geen idee hoever enschede van belgie ligt anders zou ik zeggen rij eens mee

          vermits je zelf al gti hebt gereden
          Ik denk dat als je echt comfort wilt hebben je het beste voor air kan kiezen. Ro84 van hier op t forum heeft ook aanhoudende rugklachten, en air maakt het niet erger..
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Spba ken ik wel, kom daar al geruime tijd...

            Zeker op zaterdag erg gezellig!

            Len en Fabian zijn toffe gasten met heel veel kennis....
            En lichtelijk 7-serie gestoord

            Was met hun en wat andere van een ander forum naar DAF geweest!

            Comment


            • Originally posted by DDM View Post
              Ja zeker, is erg leerzaam hoor! Vind die ouwe techniek zo mooi, niet al die elektronicabende maar lekker alles mechanisch, vet hoor!

              SPBA ken ik niet... Klinkt wel goed! Zouden ze ook verstand hebben van oud spul? Pré-E30 bedoel ik dan? Moet helaas wel elke zaterdag werken... Nouja ik verzin wel een keer wat als het nodig is. Thanks voor de tip
              Jep, wees niet bang!

              Comment


              • Originally posted by Riskant View Post
                Spba ken ik wel, kom daar al geruime tijd...

                Zeker op zaterdag erg gezellig!

                Len en Fabian zijn toffe gasten met heel veel kennis....
                En lichtelijk 7-serie gestoord

                Was met hun en wat andere van een ander forum naar DAF geweest!
                Haha ja een 7-serie walhalla daar

                Comment


                • Originally posted by P78 View Post
                  mijn weitec zat toch ook rond de 1000€

                  post anders eens in het suspension forum?

                  geen idee hoever enschede van belgie ligt anders zou ik zeggen rij eens mee

                  vermits je zelf al gti hebt gereden
                  Enschede is ong 4 uur rijden vanaf grens Belgie...

                  Maar bedankt voor het aanbod post is een pic van je mk5 GTI ben benieuwd.
                  Mijn ex MK5 gti staat in linkz in beeld.. helaas geen grote pics meer :S

                  Grtz

                  Comment


                  • Originally posted by iloow View Post
                    Ik denk dat als je echt comfort wilt hebben je het beste voor air kan kiezen. Ro84 van hier op t forum heeft ook aanhoudende rugklachten, en air maakt het niet erger..
                    Would like me some BAGS maar beetje duur vind ik persoonlijk..
                    toch al snel 2000,- +

                    Comment


                    • Komt het onder een Golf 5?

                      Zoja, dan weet ik nog een nieuwe (nog nooit gemonteerde) set (dus poten, balgen, kleppen, compressor, tank, leidingen, koppelingen.. Alles wat je nodig hebt) voor 1500,-

                      Set is van RRAS op poten van een schroefset. Gewoon goed dus

                      Das natuurlijk goed geld, maar als je kijkt naar wat je alleen aan een schroefset wilt uitgeven zou ik zeker voor air gaan. Inbouw (als je het zelf niet aandurft of 2 linker handen hebt) kan ook geregeld worden (wel tegen meerprijs..)

                      Als je interesse hebt moet je het me maar laten weten!
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Originally posted by iloow View Post
                        Komt het onder een Golf 5?

                        Zoja, dan weet ik nog een nieuwe (nog nooit gemonteerde) set (dus poten, balgen, kleppen, compressor, tank, leidingen, koppelingen.. Alles wat je nodig hebt) voor 1500,-

                        Set is van RRAS op poten van een schroefset. Gewoon goed dus

                        Das natuurlijk goed geld, maar als je kijkt naar wat je alleen aan een schroefset wilt uitgeven zou ik zeker voor air gaan. Inbouw (als je het zelf niet aandurft of 2 linker handen hebt) kan ook geregeld worden (wel tegen meerprijs..)

                        Als je interesse hebt moet je het me maar laten weten!
                        Golf 5 heb ik niet meer..
                        Heb nu een A4 B6 3.0v6 quatro usp.

                        Als ik het gemonteerd en al voor onder de 1800 ong. kan krijgen word het wel intressant...
                        maar lijkt me moeilijk.

                        Comment


                        • Originally posted by FRANK_NL View Post
                          Enschede is ong 4 uur rijden vanaf grens Belgie...

                          Maar bedankt voor het aanbod post is een pic van je mk5 GTI ben benieuwd.
                          Mijn ex MK5 gti staat in linkz in beeld.. helaas geen grote pics meer :S

                          Grtz
                          dit is als de weitiec er net onder zat



                          ligt iets lager ondertusse, maar moet eerst mijn velgen plaatsen voor er nieuwe foto's komen
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Lijkt mij ook wel wat airride, alleen jammer dat je voor onder de 1500€ nooit klaar bent, en ik alles zelf moet gaan maken, aangezien er niks voor oude alfa's is.. binnenkort toch maar eens wat gaan meten..

                            Comment


                            • zoek de spider build van "Street"

                              vind je mss wel nuttige info in
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Ik ken dat project maar al te goed! haha. maar die auto is dusdanig aangepast dat 't allemaal niet meer te vergelijken is, en daarnaast staat die op een schroefset(dacht ik)

                                ga komende week wel eens bespreken met m'n baas, die heeft er vast wel een oplossing voor!

                                Comment

                                Working...
                                X