Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dikke jetta idd!


    Mijn nieuwe auspuff

    Comment


    • soundclip
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Iets zwaarder dan normaal, niet genoeg om een filmpje van te maken. :p

        Gaat ook om de looks he haha

        Comment


        • Vandaag plannen gemaakt om 7 en 8 Juli naar Engeland te gaan voor een ronde van Time Attack en British Drift Championship op Brand's Hatch. Iemand hier die het ook leuk vind ofzo? Onze auto zit hoogstwaarschijnlijk al vol, maar toch... We vertrekken zaterdagavond rond 11, boot van 04:30, op t circuit tot ongeveer 5, 7u de boot weer terug. Kosten zijn 36 eu per auto voor de boot, en 25 eu entree voor 't circuit. Ongeveer 900 km rijden totaal.

          Update voor m'n auto: Vandaag inlaatspruitstuk (met moertjes op kutplekken) verwijderd, beetje schoongemaakt, isolatiemateriaal aan de motorkap verwijderd (Dit is brandbaar en ik wil niet 1x backfire uit m'n open inlaat hebben en dat alles in de hens staat), ben nu koelleidingen aan het omleggen en morgen komt die vriend van me maten opnemen enzo voor het nieuwe custom spruitstuk.

          Comment


          • P78: Ik zie net dat je dat weekend ook naar de UK gaat? Ik heb in de thread van Kielan bij International>UK gepost over misschien meeten daar? Laat maar weten wat jij doet, misschien kunnen we gezamelijk terugrijden ofzo?

            Comment


            • ik ga probere om idd te gaan dat weekend
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Ik ben dan helaas al in spanje! Had anders wel leuk geweest!

                DDM, maak anders een apart topic aan voor je motorproject?

                Comment


                • Apart topic ga ik nog over nadenken... weet niet of ik veel heb om er in te zetten...
                  Wel een ultralage kwaliteit mobieltje-foto:



                  Dude, where's my intake (and my radiator)?
                  Was echt een kutwerk om het inlaatspruitstuk los te krijgen, allemaal moertjes waar je nauwelijks bij kon met een steeksleutel enzo... maar hij is er af!

                  Ben nu het isolatiemateriaal aan de motorkap aan het verwijderen. Was oud en droog en deed niks meer. Wil niet straks die rommel naar binnen zuigen of met backfire ofzo hebben dat het de fik in gaat.
                  Die zooi zit er al 32 jaar op en wil er niet graag af:P
                  Heb ook een gratis bijna nieuwe radiateur gescoord, die ben ik nu aan het schoonmaken en spuiten, ziet er vast weer wat frisser uit straks.

                  Comment


                  • Oh en m'n accu gaat naar de achterbak binnenkort, en ik twijfel nog of ik m'n viscofan zal verwijderen en een elektrische fan wil installeren... Iemand daar ervaring mee?

                    Comment


                    • Congratz met de Alfa! Gewoon rijden met dat ding

                      Ik ben gisteren ook nog bezig geweest aan de Sub... Black housing headlight ! (sorry crappy telephone pictures)



                      Difference between left and right....



                      Close up....



                      Full new front look, without towhook + no sticker = more clean!



                      : IRL zó veel beter als op de picca's

                      Comment


                      • ^^ Ziet er strak uit zo met de nieuwe lampen.

                        DDM: Ik heb zelf nooit mijn visco fan vervangen maar speel zelf al heel lang met het idee, het is gewoon een kwestie van een fan te halen met een eigen temperatuur sonde die je aan de koude kant van de radiator tussen de lamellen kunt prikken.

                        Comment


                        • Mooie lampies man! Vind het wel zonde alleen dat het oranje ruitje er niet meer in zit.. Oranje op blauw doet het goed in mijn ogen

                          Us module erin ofzo?
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Die koplampen op de Sub zien er idd een stuk beter uit zo, nice job!
                            Simplicity is the ultimate sophistication

                            Comment


                            • DDM: Zoiets als dit, hoef je er alleen een 12v constant naar toe te leiden.

                              Comment


                              • @ DDM

                                Blijft weinig van over zo he zonder inlaat haha! Ik zal nog ff wat opzoeken voor je voor motorkapisolatie, ik heb dat vervangen (weet niet of jij dat ook wilt) met spul wat niet zo duur is, netjes eruit ziet en brandveilig is. Gebruiken ze ook bij boten enz voor de motorruimte.

                                Comment

                                Working...
                                X