Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De MB zou ook mijn keuze zijn, een alfa met bijna 250000.. ik weet het niet. Hoeveel rij je per jaar ong?
    Mercedes kan je zelf een stuk makkelijker aan klussen.

    Comment


    • Ik rijdt max 7500km per jaar, dus niet echt veel.

      De Alfa kan ik ook zelf goed aan klussen, heb er al meerdere gehad met dit blok erin.
      Luxe mis ik toch al snel, ben ooit is van een Alfa 155 naar een Golfje 2 GTi gegaan, was ik met een maand weer klaar mee. Vind eigenlijk elec. ramen, en cpv wel een pré.

      Wel over BMW nagedacht, maar in mijn prijsklasse zijn het vaak net van die kneusjes die goedkoop zijn om een reden.

      Morgen maar is in beide gaan proefrijden, en dan zien we wel verder. De merc heeft zo'n aparte bak, met de achteruit op de plaats van de 2, kijken of daar aan te wennen valt.

      Comment


      • Ik zou voor de Alfa gaan.. Rekening houdend met extra onderhoud en dingen die kapot gaan. KM stand is hoger, maar ach, als het rijd.. En de prijs is er ook naar.

        Zo te zien is ie in redelijk goede staat
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • Nou, het is de Alfa geworden!

          Het betreft een Alfa 156 in een hele mooie diep blauw metallic kleur. Zalm kleurig leder, 18", climate enzovoort.










          Enigste plannen voor nu zijn het leer even in de colourlock zetten, en de airco af laten vullen.
          Misschien een keer 4cm verlagings veren eronder, maar vind het nu wel mooi zat zo.

          Vermoed dat hij van een liefhebber is geweest, boekje is keurig netjes ingevuld, en er zat een flyer van de Alfaclub bij.

          Comment


          • Wat is de naam van deze site ook alweer? :p slam it

            Comment


            • Ziet er goed uit hoor die Alfa!
              Maar mag inderdaad wel een eind omlaag, wheel gap kills little babies hé!:P
              Daarnaast vind ik de voorbumper altijd nogal tam op een gewone, misschien een GTA bumper?
              En de koplampen zijn toch ook donkerder op een GTA? Dat lijkt me ook wel vet staan.
              Velgen zijn al best mooi, die kun je wel laten zitten voorlopig

              Comment


              • Ik bedoel... zeg nou zelf:

                Comment


                • Dats mad bro! :p

                  Comment


                  • Hij kan nog wel een cm lager dan op die foto hoor
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • Dat is zeer zeker dik, maar gezien ik op dit moment niet echt om kom in het geld, worden alleen de hoog nodige dingen gedaan. En zo laag krijg je m alleen met een schroefset, en die zijn vrij duur voor een 156.

                      Comment




                      • Ik vind het wel meevallen,voor dat geld heb je voor een 75 niet eens 4 bilstein schokdempers

                        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                        Fiat Panda 1,2 Dynamic

                        Comment


                        • Originally posted by brolli21 View Post
                          http://link.marktplaats.nl/566284318

                          Ik vind het wel meevallen,voor dat geld heb je voor een 75 niet eens 4 bilstein schokdempers
                          Ja, TA-techniks is natuurlijk niet te vergelijken met bilstein! Auto lijkt in goede staat, boekjes helemaal netjes etc etc en dan TA eronder. Beter sparen voor een goede schroefset dan!

                          Ff snel opgezocht haha:
                          http://www.alfaforum.nl/forum/showth...-verlaging-156

                          Comment


                          • Dikke on the road van de zondag :P
                            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                            Comment


                            • netjes
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Mooooi!

                                Comment

                                Working...
                                X