Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet mijn gerne maar er zijn een paar die me oog op vielen, de honda shuttle, nsx. een ratlook twingo

Originally posted by Suburuuh View Post
    Hier mijn vid (eindelijk! *kuch*)

Niet veel spannends, was erg laat daar, maar toch

Wangan Warriors meets 7tune

Mzzl

Comment

• Vette filmpjes!

Hier in de buurt rijdt ook een ratlook twingo rond haha. Vind het wel wat hebben, ik zou niet weten wat ik er anders mee zou moeten doen.. Trekt wel de aandacht van mensen, niemand begreep t..

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
        Hier mijn vid (eindelijk! *kuch*)

Niet veel spannends, was erg laat daar, maar toch

Wangan Warriors meets 7tune

Mzzl

Haha jep, daar sta ik op het einde met dat stuur te kloten:P
        Leuk filmpje!

Comment

• Ik heb me MK3 GTi verkocht, en ben nu druk opzoek naar wat anders.
          Heb er nu 2 op het oog.

Luxe, comfort, en een zeer geil interieur.

Gewoon dik, en miste me vorige benz toch wel.

Ga maandag in beide proefrijden, en dan maar beslissen.

Comment

• wow die zijn verschillend

hangt echt af van je persoonlijke keuze

ik ging voor de benz
            maar zou er eentje zoeken met wat meer opties
            Floccinaucinihilipilification

Comment

• Der is helaas niet zoveel keuze in mijn prijsklasse. (max 1500) En wil ook weer niet helemaal naar de andere kant van het land moeten rijden. En die benz heeft wel het voordeel van weinig kms.

Maar begin steeds meer te kwijlen over het interieur van die alfa...

Comment

• Originally posted by Mr.M View Post
                Niet mijn gerne maar er zijn een paar die me oog op vielen, de honda shuttle, nsx. een ratlook twingo
                Die ratlook en vele anderen waren niet voor de WW gekomen geloof ik

Originally posted by DutchStance View Post
                Ik heb me MK3 GTi verkocht, en ben nu druk opzoek naar wat anders.
                Heb er nu 2 op het oog.

Luxe, comfort, en een zeer geil interieur.

Gewoon dik, en miste me vorige benz toch wel.

Ga maandag in beide proefrijden, en dan maar beslissen.
                Tja, die alfa is nice, mooier dan de merc imho. Maar wát een verschil, ondanks je budget!

Comment

• Wow, dat schrijft lekker af, zo'n Alfa:P 1450 euro:O
                  Ik zou van de 2 de Merc kiezen, maar dat heb ik altijd al wel een gave auto gevonden, die zich bovendien erg goed leent voor brede wielen en een flinke verlaging. Bovendien aandrijving op de juiste wielen:P

Comment

• Ja, zijn helaas geen drol waard. Wat ik niet snap, want het zijn gewoon goede auto's.
                    Die merc trekt mij ook wel, maar dan heb ik weer totaal geen luxe, zelfs geen electrische ramen.

En die Alfa heeft elec. ramen, cpv op afstand, climate met airco, verwarmd leer, enz...

Dus lastige keuzes.

Comment

• Zou ook voor de mercedes gaan, alleen sta je wat vaker bij de pomp.

Comment

• Ach, al die luxe en comfort mis ik eigenlijk nooit.
                        Ik heb verlichting, ontsteking, ruitenwissers en sinds 2 weken een radio, dat is alles aan elektriciteit wat ik heb:P.
                        Ik rij regelmatig in de moderne auto van m'n vader (Toyota Avensis) met allerlei luxe erop, en ik zit me eigenlijk vaker te ergeren aan allerlei veiligheids- en zogenaamd handige systemen die meer kwaad dan goed doen dan dat ik er profijt van heb.
                        Vorige week proefgereden in een E91 318i met m'n vader, en ondanks dat het een geweldige auto was, leed deze toch aan het moderne auto-virus: te veel toeters en bellen, te sterke stuurbekrachtiging, lichte pedalen enzo... Allemaal nergens voor nodig:P
                        Als ik even lekker een eindje ging rijden, een dijkje pakken ofzo, kies ik zonder na te denken m'n 90 pk 32 jaar oude BMWtje in plaats van een 1,5 jaar oude 170pk BMW.
                        Rijdt heerlijk, zo'n oudje

Comment

• Trouwens: wel eens over een E36 nagedacht? Met M-bumpers, verlaging en dikke velgen vind ik die echt schitterend. Anders een E30 of E34? Misschien wel een E28? Haha

Comment

• is maar wat je graag hebt

ben wel blij met alle "luxe" en automatismen in de gti

zeker als je een golf 3 komt met enkel electisch open dak haha
                            Floccinaucinihilipilification

Comment

• Ik mis die luxe ook niet, het enige wat mijn jetta wel heeft en mijn bmw niet had is centrale deur vergrendeling en dat is wel heel fijn! Haha

Comment

• Originally posted by DutchStance View Post
                                Ja, zijn helaas geen drol waard. Wat ik niet snap, want het zijn gewoon goede auto's.
                                Die merc trekt mij ook wel, maar dan heb ik weer totaal geen luxe, zelfs geen electrische ramen.

En die Alfa heeft elec. ramen, cpv op afstand, climate met airco, verwarmd leer, enz...

Dus lastige keuzes.
                                Ik zou als ik jou was voor de MB gaan, Alfa is wel erg leuk met al zijn luxe maar staat ook bekend om z'n elektrische en technische problemen. MB staat gewoon garant voor degelijkheid. En hoe minder erop zit hoe minder er kapot kan gaan.
                                Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
                                Volvo V50 2.0d (sold)

Comment

Working...
                                X