Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Leuke E30 man en heel mooi kleurtje! Is gazellenbeige volgens mij?

    Persoonlijk zou ik mooi de type 1 front laten zitten en er een leuke onderlip op zetten.

    Origineel heb je hele toffe aerodynamica pakketten genaamd Pfeba, en natuurlijk de vast wel bekende Alpina voorspoiler.

    Deze bijvoorbeeld: http://www.ebay.de/itm/Spoilerlippe-...#ht_1428wt_895


    Last edited by dropped_; 12-27-2011, 08:50 AM.

    Comment


    • #77
      Bronzitbeige metallic is mijn kleur
      Nee ik hou persoonlijk niet van type 1 voorkant plus de valance was aan het roesten, morgen monteer ik alles weer.
      Last edited by GinoGJ; 12-27-2011, 10:24 AM.

      Comment


      • #78
        Ik vind de Type 1 ook niet gek, maar als hij roestig is zou ik 'm ook lekker vervangen.
        En ik snap wel hoe je van zo'n auto kan houden hoor, mensen snappen het bij mij ook niet, maar ik zou haast niks anders meer willen!

        Comment


        • #79
          Ja ik vind het echt super om in zon BMW te rijden, veel liever dan in 90 procent van de nieuwe auto's.

          Mag alleen wel iets meer power, 125pk is niet echt geweldig. Haha

          Comment


          • #80
            Originally posted by GinoGJ View Post
            Ja ik vind het echt super om in zon BMW te rijden, veel liever dan in 90 procent van de nieuwe auto's.

            Mag alleen wel iets meer power, 125pk is niet echt geweldig. Haha
            Haha de mijne had nieuw 90 pk, ik mag blij zijn als daar nog 70 van over is geloof ik...
            Eerst maar eens de "Stance" en handling/remmen op orde, daarna vermogen.

            Comment


            • #81
              Mijn Volkswagen Jetta uit 83:

              -schroefset
              -us bumpers
              -us lights
              -mat rood
              -verbreed staal
              enz enz

              Comment


              • #82
                I like it! nog meer foto's?

                Comment


                • #83
                  wat oudere pics:





                  zal als het beter weer is wat nieuwe pics maken

                  Comment


                  • #84
                    We zijn ook een meeting aan het plannen tegen de tijd dat het showseizoen weer begint, we willen ook een photoshoot doen dan.
                    Hoe heb jij het trouwens gedaan met die donkerblauwe kentekenplaten? Ze willen ze voor mij niet drukken omdat 'ie 2 jaar te nieuw is, en hij is nog ouder dan die van jou. En heb je nooit problemen met politie o.i.d.? En die kleine platen, mag je die zomaar gebruiken?

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by DDM View Post
                      We zijn ook een meeting aan het plannen tegen de tijd dat het showseizoen weer begint, we willen ook een photoshoot doen dan.
                      Hoe heb jij het trouwens gedaan met die donkerblauwe kentekenplaten? Ze willen ze voor mij niet drukken omdat 'ie 2 jaar te nieuw is, en hij is nog ouder dan die van jou. En heb je nooit problemen met politie o.i.d.? En die kleine platen, mag je die zomaar gebruiken?

                      Daar wil ik graag bij zijn dan!

                      die blauwe platen kan je op funplaten.nl bestellen en die amerikaanse ook. nadeel is dat de platen eigenlijk niet goedgekeurd zijn maar ik ben er nog nooit mee aangehouden dusja.

                      Comment


                      • #86
                        Nice! Wil ook ooit nog wel steelies op mn e30.

                        Die blauwe platen moet ik ook hebben, maar wat zou de boete daarvoor zijn als ze je toch aanhouden? En heb je misschien een link naar die plaat van jou, of heb je die witte rand er zelf omheen gemaakt?

                        edit: ohnee ik heb een nieuw kenteken dus dat zal wel niet lukken... Dus waar kan ik die Stance/Works sticker bestellen? :p
                        Last edited by GinoGJ; 12-28-2011, 03:00 PM.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by GinoGJ View Post
                          Nice! Wil ook ooit nog wel steelies op mn e30.

                          Die blauwe platen moet ik ook hebben, maar wat zou de boete daarvoor zijn als ze je toch aanhouden? En heb je misschien een link naar die plaat van jou, of heb je die witte rand er zelf omheen gemaakt?

                          edit: ohnee ik heb een nieuw kenteken dus dat zal wel niet lukken... Dus waar kan ik die Stance/Works sticker bestellen? :p
                          Met een E30 zou ik het inderdaad niet doen... die ziet er toch nog net te nieuw uit, dat gaat in de gaten lopen.
                          Stanceworks sticker zijn hier te bestellen: Lowlygentlemen.com
                          Ik heb ze zelf al, maar als je gaat bestellen, kun je het dan even hier laten weten? Er zijn vast nog wel meer mensen die willen en de verzendkosten zijn nogal fors (30 dollar geloof ik). Als dat gedeeld kan worden scheelt het.

                          Comment


                          • #88
                            Jesus dat is duur!

                            Wacht ik nog wel mee, valence zit eronder plus de mooie volvo lip, moet alleen nog die luchtinlaat kapjes kopen.

                            Comment


                            • #89
                              En dan de invoer rechten nog.. Mocht laats ook weer ff 27,- afrekenen aan de bezorger...

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Riskant View Post
                                En dan de invoer rechten nog.. Mocht laats ook weer ff 27,- afrekenen aan de bezorger...
                                Dat had ik dus ook, laatst voor het E21 forum allerlei spul besteld (ook bij Lowly Gentlemen), ter waarde van 150 euro geloof ik, en toen mocht ik ook 30 euro afrekenen. Het schijnt dat als ze er opzetten dat het een cadeau is, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. Of het in de praktijk werkt weet ik niet.

                                Comment

                                Working...
                                X