Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zeg wakes, geen idee van je budget

    maar 19" en breed => klik

    of als je echt geld teveel hebt
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Ja, zien er leuk uit, maar de Gallardo's vind ik een te hoog Ford gehalte hebben. Heb ze 1x onder een witte passat gezien, en dat was super, maar die was bagged en dan ziet alles er goed uit haha.
      De Futura's hebben een te lage ET voor onder de familycruiser...

      Ben wel op zoek naar een setje meerdelig, maar ben er nog niet uit wat ik wil... RH, Rial, Work, Rotiform, meerdelige Carlssons, noem maar op
      Vw passat variant '06 - daily
      Mini cooper s '03 - daily
      Vw golf mk1 gti '79 - toy

      Comment


      • futura's kan je altijd verbreden he

        maar dan loopt de kost wel op natuurlijk
        Floccinaucinihilipilification

        Comment




        • onder je variant

          et 67 9 breed, kan dus nog wel een breed adaptortje bij mijns inziens (5x130 touareg steek)
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Alle velgen die op cleaned te koop staan heb ik al doorgeplozen hoor hahaha


            Ben aan het kijken of ik bepaalde bmw velgen eronder kan krijgen mits ze voldoende et hebben... Gaat dan om velgen van een x5 of e60...
            Vw passat variant '06 - daily
            Mini cooper s '03 - daily
            Vw golf mk1 gti '79 - toy

            Comment


            • Open ook eens wat gezocht topics op vwforum enzo, daar wordt vaak veel op gereageerd!

              Comment


              • @ Riskant Ziet er erg strak uit zo met die witte centers alleen steken je angel eyes er nu oranje bij af. Led of ccfl in je toekomst?
                Last edited by Bra1nl3ss; 05-15-2012, 10:23 AM.

                Comment


                • X5 heeft hoge ET!
                  Wat doet een passat qua ET?

                  Ben benieuwd wat het wordt, jou kennende komt dat dik in orde...

                  Comment


                  • Die gaan er onder, mits juiste adaptor en dat is een kwestie van meten
                    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                    Comment


                    • Originally posted by Bra1nl3ss View Post
                      @ Riskant Ziet er erg strak uit zo met die witte centers alleen steken je angel eyes er nu oranje bij af. Led of ccfl in je toekomst?
                      Hell no!
                      Laten we het er op houden dat ik hem graag OEM+ hou, en tijd-correct..
                      Heb op dit moment led kenteken verlichting en daar heb ik al spijt van...
                      Nee, dat is iets wat ik niet zal gaan doen...

                      Mijn beige interieur dat irriteert me nu wel in combinatie met de witte centers ..
                      Zou graag een zwart alcantara of leder sport interieur willen..

                      Comment


                      • Oke eindelijk mn banden op de velgen!

                        Nu nog de kleur bepalen... En de grond is heel erg ongelijk btw.

                        Welke kleur? :p



                        Comment


                        • Ik vind wit wel strak staan, of toch grijs?

                          @Riskant Ik moet voor mijn e34 alleen nog een zwarte hemel en a-, b- en c-zuilen maar aangezien de hemel alleen al zo'n 300 euries moet opbrengen ga ik binnenkort toch maar met een rol alcantara aan de slag met mijn originele hemel.

                          Comment


                          • Candy Teal!

                            Comment


                            • Originally posted by Bra1nl3ss View Post
                              Ik vind wit wel strak staan, of toch grijs?

                              @Riskant Ik moet voor mijn e34 alleen nog een zwarte hemel en a-, b- en c-zuilen maar aangezien de hemel alleen al zo'n 300 euries moet opbrengen ga ik binnenkort toch maar met een rol alcantara aan de slag met mijn originele hemel.
                              Grijs vind ik persoonlijk wel mooi, misschien word het wel grijs ja.

                              Originally posted by MartijnGizmo View Post
                              Candy Teal!

                              De wat?? :p

                              Comment


                              • @ GinoGJ, is een gepolijst randje niet mooi? Met zo'n grijs hart. Lijkt me erg netjes! Is natuurlijk wel weer een stukje duurder.

                                Comment

                                Working...
                                X