Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • Vierkant bakje paté

      Comment


      • ik vinnem wel strak

        single wiper vooraan en zo...
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Ik zie geen logisch verband tussen e36 6-cilinder vs. strontkleurige golf 2 1.6 traagomaat.... :|

          Tenzij:
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • jeej , dit weekend ook niet mn velgen ophalen.. liggen nog bij de ontlakker....





            Gelijk de laatste keer geweest dat ik ooit mn velgen weg breng voor opknap werk. voortaan alles lekker zelf doen. in die 10 weken tijd dat het nu al duurt had ik het naast mn afstuderen nog kunnen doen gvd


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Originally posted by DutchieSaxo View Post
              jeej , dit weekend ook niet mn velgen ophalen.. liggen nog bij de ontlakker....





              Gelijk de laatste keer geweest dat ik ooit mn velgen weg breng voor opknap werk. voortaan alles lekker zelf doen. in die 10 weken tijd dat het nu al duurt had ik het naast mn afstuderen nog kunnen doen gvd

              Ik snap ook niet dat je het uit besteed heb!

              Comment


              • Ik onderhand ook niet, Niels,maar wou het eens echt strak en netjes gedaan hebben

                Morgen maar alvast de camberplates enz monteren en de voorkant nog wat naar beneden schroeven.


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • This thread is entitled random, so I'm gonna try my luck here. I know it is a long shot, but I'm in kind of a trouble.

                  I'm from Estonia (small country in Europe) and in less than a month I'll be coming to Nijmegen. My girlfriend starts her studies at Radboud university and I'm coming with her.

                  Now, the problem is that we are looking for an apartment or some kind of place to stay (by stay I mean rent). So far we haven't been able to find one because of various reasons. It is the first and hardest challenge for us (for now, I guess). The second challenge is that I'm also in need of a job.

                  So if there is anything you could help me/us with (useful tips/advice, ideas, contacts - I mean anything), please be so generous and send me a PM. Also, I'm open for sharing my contacts if needed.

                  Regards,
                  Ardi

                  Comment


                  • Originally posted by Ardi View Post
                    Now, the problem is that we are looking for an apartment or some kind of place to stay (by stay I mean rent). So far we haven't been able to find one because of various reasons. It is the first and hardest challenge for us (for now, I guess). The second challenge is that I'm also in need of a job.


                    Regards,
                    Ardi
                    if you're looking for work i'd go for a temporary employment agency or "uitzendbureau" in Dutch. company's like Randstad try to help you get a job as long as you're capable. Finding a room is quite difficult tho; Nijmegen is known as a student city because of all the universities. i dont know if you understand dutch, but this site is pretty handy:
                    Dagelijks nieuw woningaanbod in Nijmegen geplaatst door verhuurders en huisgenoten. Start je zoektocht en verhuis binnenkort naar Nijmegen.

                    there are a shitload of site like this ofcourse, but you're gonna need some luck to find the right place to stay.


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • Aangezien de random draad toch een dooie boel is ga ik het gebruiken als dagboek.



                      "05-06-2016"


                      Lief dagboek,

                      Vandaag was ik erg benieuwd hoe ver mijn velgjes zouden zijn. Nadat ik een belletje gedaan heb naar de shop, blijkt dat ze na 2 weken nog steeds bij de ontlakker liggen. jeej, wat heb ik de laatste tijd toch een bak aan geluk. De medewerker aan de telefoon wist ook niet zo goed hoe het nu verder met de velgen ging en zou nog even overleggen met de eigenaar van de shop. Uiteraard zou ik dan later nog een belletje krijgen, maar daar zit ik nu nog op te wachten.

                      verder is school vandaag weer ontiegelijk kut. Op de terugweg nog een leuke rode mk1 langs zien blazen. maakt m'n dag toch weer goed.
                      en nu heb ik verder niks meer te schrijven,

                      tot de volgende keer,

                      kusjes Twan


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • 05-07-2016

                        lief dagboek,

                        opgestaan met het gevoel van een kater, slecht geslapen. Heb de werkdag doorgeworsteld, half 4 naar huis gegaan. Lig nu al op bed, wat een kutdag....

                        Morgen vrij

                        Ps twan het is al juli he
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • 05-07-2016

                          Lief dagboek,

                          Ik heb al weken lang dit forum links laten liggen, auto (voorlopig) uitgemodificeerd... en het privé leven op zijn kop!

                          Gelukkig via de 'bypass app' de hoofdlijnen blijven volgen.

                          Binnenkort maar weer eens aan mijn schroefset schroeven, maar elke dag genieten in die S-Max!

                          Comment


                          • RallyePug, is that you?



                            potverdeurie lekker 106je zeg

                            De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • nee is hem niet
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

                              Twingo RS

                              Comment


                              • Nope, wel een bekende van me.
                                Die kooi en geflockt dash staan wel op m'n wishlist...

                                Comment

                                Working...
                                X