Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dit.
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Originally posted by Yezzz View Post
      buildthread maak ik aan als ik er echt mee bezig ga. Heb eerder dit jaar al een keer vakantie gepland dus t is even rustig aan met de centen

      Maar ik zit te denken om OZ Futuras er onder te leggen op ten duur
      voor mijn smaak te rond en te nieuw onder zo'n baksteen
      Floccinaucinihilipilification

      Comment




      • doe is gek anders haha
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • vind Futura's anders wel een mooi vooruitzicht hoor:



          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Gedachte in de middag op het werk: "yes straks aan de oude Benz beunen als ik weer thuis ben..."

            Kom thuis: CLK raammodule stuk aan de bestuurderszijde. Mjegh. bestuurdersraam staat open en gaat niet meer dicht. Nu alweer de tweede week met de Renooit Meegaan naar mn werk toe.

            Vandaag mn gedachte smiddags: "yes nu dan maar aan de oude Benz beunen als ik thuis ben..."

            Stap ik in de Renooit op mn werk: Staat de fucking voetenbak van passagierskant vol met water... . Afvoer verstopt, loopt alles via het kachelhuis naar binnen

            Dus jeeeeeeeeej vandaag aan dat [*willekeurige terminale ziekte*]-hok gewerkt en niks aan de ouwe Benz.

            Ik zou nu echt bakken van tijd over moeten hebben voor die oude Benz, maar er komt gewoon ZOOOO FUCKING VEEL TUSSEN waar ik niet om gevraagd heb. STERF
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • das wel extra zuur...


              waarom heb je die renooit ook al weer?
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Former-daily die nu mn pa's scheur en sleur -daily is geworden voor de boerderij.

                Was eigenlijk bedoeld als auto voor "erbij" maar tegenwoordig maakt ie al 1,5x meer km's in het jaar dan de ML
                Zonde van de €2300 wegenbelasting per jaar....
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                  vind Futura's anders wel een mooi vooruitzicht hoor:
                  Precies om deze foto
                  Samen met Bamses Turbo Underpants (die gebruikt dacht ik ook futuras)
                  Originally posted by aLaFleur

                  I've decided the best way to deal with rust is to just embrace it.

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Former-daily die nu mn pa's scheur en sleur -daily is geworden voor de boerderij.

                    Was eigenlijk bedoeld als auto voor "erbij" maar tegenwoordig maakt ie al 1,5x meer km's in het jaar dan de ML
                    Zonde van de €2300 wegenbelasting per jaar....
                    een franse auto waar kosten aan komen, tijd om weg te doen denk ik dan?



                    smaken en kleuren jongens
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • Originally posted by P78 View Post
                      een franse auto waar kosten aan komen, tijd om weg te doen denk ik dan?
                      Vooral als het merk renault is denk ik zo...

                      Comment


                      • al enig idee wat de oorzaak is met die raam-module?

                        sucks to be you tho;
                        ik ben wel in voor een dagje beunen mits daar een bbq gehouden wordt


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Originally posted by loekaaz View Post
                          Gedachte in de middag op het werk: "yes straks aan de oude Benz beunen als ik weer thuis ben..."

                          Kom thuis: CLK raammodule stuk aan de bestuurderszijde. Mjegh. bestuurdersraam staat open en gaat niet meer dicht. Nu alweer de tweede week met de Renooit Meegaan naar mn werk toe.

                          Vandaag mn gedachte smiddags: "yes nu dan maar aan de oude Benz beunen als ik thuis ben..."

                          Stap ik in de Renooit op mn werk: Staat de fucking voetenbak van passagierskant vol met water... . Afvoer verstopt, loopt alles via het kachelhuis naar binnen

                          Dus jeeeeeeeeej vandaag aan dat [*willekeurige terminale ziekte*]-hok gewerkt en niks aan de ouwe Benz.

                          Ik zou nu echt bakken van tijd over moeten hebben voor die oude Benz, maar er komt gewoon ZOOOO FUCKING VEEL TUSSEN waar ik niet om gevraagd heb. STERF
                          standaard kwaal bij die dingen, wissers eraf, parafan los, schoonmaken en modificatie uitvoeren mits nog niet gedaan.
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • Jeej, forum doet't weer.


                            mijn god 't is echt om te janken hier de laatste tijd


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • Echt hè, doet het forum het, kapt m'n auto er mee.



                              Hij wilde niet naar de Nürburgring denk ik. Differentieel aan gort nog voordat ik er was...

                              Comment


                              • las heb op insta, wat nu?
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X