die S ziet er echt megageyl uit. Ik heb ooit 'ns in zo'n verlengde S mogen rijden. Een 500 volgens mij, wat een feest was dat. Leuke testrit om te zien of ik wel leasegebakjes het land door mocht racen; of je ff achteruit wil inparkeren tussen 2 auto's
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
i like it!
and infractions, denk dat je geband word als je er een paar verzameltFloccinaucinihilipilification
Comment
-
CLK is niet verkocht, en de S wel.
Ik had de avond van tevoren mijn koper afgebeld omdat ik weer verliefd ben geworden op de CLK, en spijt als haar op mn hoofd zou krijgen als ik m weg zou doen.
Dag erna belt de verkoper van de S600 of ik nog interesse heb. Daar waar een andere koper een uur later de auto zou komen keuren.
Heb gezegd dat de beste man hem mocht verkopen, en op t hart gedrukt dat hij absoluut niet in prijs moet zakken. Auto is goud.
Maar niet voor mij
Volledige update in mn NLdse CLK draadLucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
kanus. De heb-factor is sterk bij dezeLucas
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by Justdont95 View PostLucas, kwam deze nog tegen op mijn telefoon van HoW.
Is dit niet wat voor de tunnels die je hebt liggen?
Ik heb 18" barrels waar dus 16" in moet.
Dit model putdeksels in 16" zijn praktisch onbetaalbaar. Werden enkel geleverd onder de 190E evo1 cossies en de R129 SL... dus mucho pesosLucas
Comment
-
Nog wat leuke content van ons tripje naar HoW. Foto's zijn gemaakt door iemand die met ons mee was en niet door mij.
Lastige drempel bij de washboxen
Gelukkig hadden we plankjes mee!
Deze Audi was static! Was al schrapend over de drempel heen gegaan..
De schraapschade op de drempel kwam van hem vertelde hijDutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.
Comment
-
Originally posted by loekaaz View PostJa wel dikke styling Jeffrey, maar deze heeft 17" barrels en lips en dus hoogstwaarschijnlijk 15" centers.
Ik heb 18" barrels waar dus 16" in moet.
Dit model putdeksels in 16" zijn praktisch onbetaalbaar. Werden enkel geleverd onder de 190E evo1 cossies en de R129 SL... dus mucho pesos
te klein voor de clk, te groot voor de w124
pleur deze er anders in?
Last edited by P78; 03-25-2016, 01:17 PM.Floccinaucinihilipilification
Comment
Comment