een beller is sneller?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Floccinaucinihilipilification
-
Ik ken die grappen. 10.000 mails en telefoontjes verder komt dat vrouwtje uiteindelijk met het antwoord dat "de ruitenwissers inderdaad op uw mercedes passen"Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
wahahahah
maar ik ken dat idd -_-Floccinaucinihilipilification
Comment
-
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=j7F6pZaDRYI"]https://www.youtube.com/watch?v=j7F6pZaDRYI[/ame]
Lucas
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
"zonder methyleenchloride"
Oftewel; zonder het goedje dat het eigenlijk LAAT WERKENLucas
Comment
-
Originally posted by WIKIPEDIA
Mogelijk verbod op gebruik als afbijtmiddel
Op 14 februari 2008 nam de Europese Commissie een voorstel van beschikking aan, om de verkoop en het gebruik van dichloormethaan in verfafbijtmiddelen voor consumenten en sommige professionals te verbieden.[3] Dit vanwege de toxische effecten op het centraal zenuwstelsel, van de hoge concentraties aan dichloormethaandampen waaraan men kan worden blootgesteld bij onvoldoende ventilatie of ontoereikende persoonlijke beschermingsmiddelen.
Alternatieven voor deze verfafbijtmiddelen zijn mechanische (afschuren) of thermische (pyrolytische) verwijdering, of het gebruik van minder gevaarlijke chemische producten.
Kleine samenvatting;
Alles na 2008 hier in de EU is dus gewoon laffe bende
Dus mijn reactie naar verkopers ervan:
Dit is ook zon voorbeeld van laffe shit:
Been there, done it, it didn't do it, I **** it.
Last edited by loekaaz; 02-11-2016, 11:04 AM.Lucas
Comment
-
Lucas
Comment
-
Originally posted by loekaaz View PostVolgens mij had laatst een gozer uit Be zich aangemeld met een 90....
Maar ik heb al een naafje, en de van een B3 passen niet. Ben ik acher gekomen :p1990 Audi 90 2.3 USA -coilovers-schmidt spaceline (sold)
1993 Audi 80 1.9 TDI -modified with OEM parts (sold)
1986 Audi 90 2.2 - bit lower - Ronal Turbo - Kamei
Comment
-
Zo, nog eens een kleine update doen van de voorbije weken
Digifiz vlotter aangepast
Driem herlegd aangezien hij niet helemaal juist lag
Pomp aangesloten en getest
Nieuwe zekeringhouder voor de air aangezien de originele zij beste tijd had gehad
En een bedradingsschema van de ontsteking zodat ik dit de komende dagen nog kan aanpassen
KEEP IT SIMPLE STUPID!!
Comment
-
ik ben fan van DIGIFIZ'sLucas
Comment
Comment