Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comment


    • beige de jouwe?
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Zal ik exips 15x7 et35 en 15x9 et03 halen voor mn jetta?

        Zoals deze.

        Comment


        • Originally posted by GinoGJ View Post
          Zal ik exips 15x7 et35 en 15x9 et03 halen voor mn jetta?

          Zoals deze.
          Die achter zijn wel heel vet! Voor is dan misschien een beetje smalletjes en hoge ET?

          Comment


          • Ja ze zijn best dik ik ga vrijdag kijken, die voorste hebben precies dezelfde specs als mn ronals dus kan best vind ik zelf.


            Is trouwens zonder banden.

            Comment


            • Jongens... die e30 m3 die nu op de frontpage staat....

              Comment


              • Comment


                • Originally posted by GinoGJ View Post
                  Die voorste hebben precies dezelfde specs als mn ronals dus kan best vind ik zelf.
                  Ooh oké dan kan het prima inderdaad. Ik denk een beetje in E21-specs, dan moet de ET bijna 0 zijn haha:P

                  Originally posted by Rubens View Post
                  Jongens... die e30 m3 die nu op de frontpage staat....

                  Ja verdorie ik heb net eindelijk m'n ondergoed verschoond en m'n schermschoongemaakt... Ga jij me er weer aan herinneren

                  Comment


                  • Hé, ik zal mijn wagen hier maar ook even laten zien met wat specs:

                    Het is een e34 525i uit 93 waar ik een 2,8L i6 (m52b28) in heb gewisseld met de originele m50b25 inlaat en gechipte dme (obd1) goed voor ongeveer 220 pk en 270Nm koppel aan de wielen (erg leuk zonder enige vorm van tractiecontrole).
                    Voor de verlaging heb ik er een Weitec 55/35 set voor een 540 Touring onder zitten zodat ze stijf genoeg zijn om er een coil vanaf te slijpen.
                    Op de pics is dit nog niet gebeurt maar de achterkant is ondertussen 2cm lager en het weggedrag is zelfs beter van geworden.
                    De velgen die er nu op zitten zijn tijdelijk totdat ik mijn Melbers heb gepolijst en van banden heb voorzien.


                    Comment


                    • voor een tijdelijke look valt dit mee, wintersetup?
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • Ziet eruit als een mooie auto! De lichten voor en achter ben ik niet zo'n fan van. Wat voor velgen gaan er op? Voorproefje?

                        Comment


                        • De tijdelijke wielen zijn goedkope 18inch reps die ik van mijn broertjes geschorste e34 geleend heb omdat de banden op mijn O.Z.īs niet meer door de keuring kwamen.

                          Wat er op komt zijn Melber/Schmidt 17x8,5 et13 met voor 235x40 en achter 255x40.
                          Voor minder hoge sidewall want ik heb de ruimte nodig om lager te kunnen. Achter breder voor de grip, hier komen ook 10mm spacers voor et3.
                          De velgen zagen er zo uit toen ik ze kocht

                          Comment


                          • En die styling 42 dan?

                            Laat maar... Eerst lezen moet ik!
                            Last edited by Riskant; 04-12-2012, 11:34 AM.

                            Comment


                            • Die gaan weer terug naar me broertje zodat zijn wagen ook weer door de apk komt want de banden op zijn throwing stars reps zijn aan gort.

                              U beat me to it
                              Last edited by Bra1nl3ss; 04-12-2012, 11:42 AM.

                              Comment


                              • Dik, die Melber/Schmidt!

                                Comment

                                Working...
                                X