Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zag al wat op IG voorbij komen ^^ nice1's!!

    Comment


    • Staat die golf bij Goosens in Veghel?

      Lijkt er anders verrekte veel op

      Comment


      • Mooie foto's Rick, volgende keer moet je toch eens op een BBQ meet komen


        i shouldn't be daily driving this:
        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

        Comment


        • En toen had ik plotseling m'n 850 verkocht. Wat nu weer terug te kopen? Ga z.s.m. maar is kijken bij een 406 Coupé.

          Comment


          • Waarom die? Model vind ik wel aardig.

            Comment


            • Juist daarom, vind het een beeldschone auto om te zien. Inmiddels ook een Merc 190 en S280 aan het lijstje toegevoegd. Heb een week vrij, dus kan op me gemak bij auto's gaan kijken.

              Comment


              • Altijd nice car-seeing!

                Comment


                • Inderdaad, en mijn eisen zijn niet hoog, beetje uitstraling, luxe en een automaat.

                  Comment


                  • 406 wordt m niet, verkoper wil me niet laten proefrijden, alleen als ik zeker weet dat ik hem koop.
                    Ben in 2 MB 190 2.0 wezen proefrijden, en hoop deze week nog in een Volvo 960 te kunnen gaan rijden.

                    Comment


                    • Toch te zielig voor woorden, iemand pas laten proefrijden als je zeker weet dat de klant m koopt.
                      Wat heb je gedaan? Uitgelachen en weggelopen zeker?

                      Comment


                      • Over een 406 coupe dan ook gewoon! Alsof je t over een sportwagen van €1,5 ton hebt... dafuq
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Dat is wel erg vaag anders rijd hij toch zelf mee beetje raar je wilt auto's verkopen maar mensen mogen niet proefrijden oftewel er is gewoon iets mis mee!

                          Comment


                          • Stonden een paar auto's voor, en hij vond het teveel moeite om ze aan de kant te zetten. Zijn verlies, ik zoek op me gemak verder.

                            Comment


                            • Psies! ^^

                              Ik had een soortgelijk geval toen ik voor de Zafira OPC ging kijken.
                              Hij; 'ja, dit doen we niet, tenzij echte interesse, niet boven de 3k rpm, staat in de showroom etc..'.

                              Ik; 'prima maar dan kom ik niet kijken' en nog meer blablablabla van mijn kant.

                              Hij; 'nou kom toch maar dan'.

                              Eenmaal daar koetjes kalfjes en auto bekijken.
                              Hij; 'zullen we gaan proefrijden'? Ik; 'ja daar kom ik voor'.

                              Hij; 'maar ik ga wel mee'. Ik; 'ik had niet anders verwacht en weet de weg hier ook niet lol'.

                              Comment


                              • Bij sommige auto's moet je wel even doorrijden om erachter te komen of het wat is. Zeker bij de wat snellere, dat is toch de reden dat je zoiets koopt.

                                Comment

                                Working...
                                X