Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hierbij een foto van mn huidige 107 op wel helaas zn oude setup wielen, komende week gaan de rsssen eronder repli maar op afstand net echt in 16 inch.

    Comment


    • Lachen

      Comment


      • Wat zonde dat je die witte velgen eronderuit hebt gehaald en voor replicas hebt gekozen
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • Rubens

          Ja toch weer eens wat anders dan een 13 in een dozijn op schroefset, airride. hier ligt weitec hicon onder en ben er zeer over te spreken. Een beetje lupo arosa tegenhanger ofwel up mii tegehanger.

          iloow

          Wat is zonde, dat ze uniek waren zeker!!! Ik had er nooit van gehoord lemmers en nooit eerder gezien, maar ik wil nog lager gaan rondom. Ik heb kortere veren via keansuspensions in bestelling staan voor de achterzijde, en heb voor nog 6 gangen schroefdraad over en bumpstops om in te korten. Misschien neem ik de kortere veren voor de voorzijde ook nog , dit terzijde en met 8j wil dat niet verder zakken voor ivm het plastic en mn kassen achter geen rand om om te rollen en ga er niet de tol in zetten. Ik wil gaan voor de look van air alleen dan zonder air maar kas/ velgrand en dus moest er iets wijken de wielen heb nu 7j et 35 en dit gaat super staan met een miniem spacertje achter.

          Comment


          • Zondag eventjes bij Automaxx Street Power bij het tt-circuit geweest, zeer vermakelijk

            Nog een bekende gezien,

            Comment


            • Originally posted by Maze View Post
              Hierbij een foto van mn huidige 107 op wel helaas zn oude setup wielen, komende week gaan de rsssen eronder repli maar op afstand net echt in 16 inch.

              Vet man zo'n dinky toy
              Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
              Volvo V50 2.0d (sold)

              Comment


              • Alles naar beneden gedraaid. Als ik nu lager wil moeten de hulpveren weg en de regelpot achteraan

                "Voorlopig" tevreden zo, raakt als het moet en anders niet

                Comment


                • mooi
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Netjes zo, inderdaad misschien niet knetter laag...

                    Maar ja dat ben ik ook niet ....

                    Comment


                    • Apk laten keuren, op 1 puNt na helemaal goed. Linksvoor bij de veerpoot is het waarschijnlijk door een eerdere lekke accu een beetje weggerot.... Volgende week laten lassen en klaar. Niks aan te doen.

                      Comment


                      • Passat 35i '89
                        Origineel Cl omgebouwd tot GT
                        Audi S3 7,5j x 17 met 185-35-17 Nankang
                        onbekend merk schroefset

                        inmiddels weer iets veranderd, maar moet nog even goede foto's daarvan maken













                        Comment


                        • Comment


                          • Leuke Passat! Vind die generatie altijd niet zo bijzonder, maar op de grond zien ze er wel weer dik uit!
                            Ben zelf niet zo'n fan van de trekhaak en de velgen (16" deep dish lijkt me mooier) maar is in ieder geval lekker laag en flush!

                            Comment


                            • trekhaak staat ook op nominatie te verdwijnen.

                              16 inch breedset heb ik overwogen, maar ik wilde eens iets wat niet iedereen heeft.. deze Oem+ look werkt gewoon goed voor me en is eens een keer een gewaagde optie..

                              en door het aanpassen van de wielkassen heb ik dusdanig kunnen zakken dat de velgen in mijn ogen nog een inch groter lijken..

                              Comment


                              • Whoot @ DDM ..

                                Dat wilde ik ook al zeggen...

                                Maar ziet er strak uit..

                                Ben ook niet zo'n heel erg weg van dit type..

                                Nice gedaan Dub35i

                                Comment

                                Working...
                                X