Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gaaf man snel opknappen en eronder gooien!

    Comment


    • tip: niet schuren, maar chemisch ontlakken. Ben je van al die oude meuk af

      Het ontlakken kost € 25,- per velg bij C&T in Uden, is mij verteld door mijn poedercoater.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Originally posted by DutchieSaxo View Post
        gaaf setje, past perfect bij je Pug!

        worden nog wel mooi opgeknapt neem ik aan he
        Uiteraard!

        Originally posted by loekaaz View Post
        tip: niet schuren, maar chemisch ontlakken. Ben je van al die oude meuk af

        Het ontlakken kost € 25,- per velg bij C&T in Uden, is mij verteld door mijn poedercoater.
        Bedankt voor de tip.

        Ik denk dat ik ze weg breng ipv het zelf te gaan doen. Zit nog steeds met dat sleutelbeen te zeulen dus kan er zelf niet aan beginnen. Wil ze naar Wheelcare brengen, de resultaten die ik daarvan heb gezien zijn echt top.

        Comment


        • tja we flikkert er dan ook met een krat bier van de fiets af

          Maar mooi kut dat dat nog steeds speelt dan. Wheelcare moet inderdaad een goede prijs/kwailiteit verhouding hebben. let me know hoe dat ging. wil mijn rm's nog eens opnieuw laten poedercoaten


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Originally posted by DutchieSaxo View Post
            tja we flikkert er dan ook met een krat bier van de fiets af

            Maar mooi kut dat dat nog steeds speelt dan. Wheelcare moet inderdaad een goede prijs/kwailiteit verhouding hebben. let me know hoe dat ging. wil mijn rm's nog eens opnieuw laten poedercoaten
            Deze oen Ik mag over 4 maanden terug komen bij de arts om de vorderingen te bekijken...

            Will do. Ik ga binnenkort eens vragen wat het kost

            Comment


            • Chemisch ontlakken in Hoogeveen kost iets van 6 tot 8 tientjes.

              Maar dat is voor jou te ver weg.

              en inderdaad, meestal krijg je ze dan hele mooi kaal terug.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Over 4 maanden terugkomen?
                Nou heb ik in mn brommertijd 2x in 6 weken mn sleutelbeen gebroken,maar beide keren zat ik na 3 weken weer op de brommer...

                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                Comment


                • Originally posted by RallyePug View Post
                  Uiteraard!


                  Bedankt voor de tip.

                  Ik denk dat ik ze weg breng ipv het zelf te gaan doen. Zit nog steeds met dat sleutelbeen te zeulen dus kan er zelf niet aan beginnen. Wil ze naar Wheelcare brengen, de resultaten die ik daarvan heb gezien zijn echt top.
                  Wheelcare is wel een toffe kerel.
                  Heeft dat 3 delig setje Borbets van mij gericht toentertijd.

                  Toen ik er was had ie een set originele Centerlock Ferrari F40 velgen liggen van een klant

                  Comment


                  • Originally posted by brolli21 View Post
                    Over 4 maanden terugkomen?
                    Nou heb ik in mn brommertijd 2x in 6 weken mn sleutelbeen gebroken,maar beide keren zat ik na 3 weken weer op de brommer...
                    Gebroken, of gebroken gebroken? De mijne is dus finaal door midden en staat nu scheef op elkaar. Duurt lang voordat het weefsel weer aan groeit. Kan er nu totaal geen kracht op zetten of ik heb er nog last van, helaas.

                    Originally posted by mayhem View Post
                    Wheelcare is wel een toffe kerel.
                    Heeft dat 3 delig setje Borbets van mij gericht toentertijd.

                    Toen ik er was had ie een set originele Centerlock Ferrari F40 velgen liggen van een klant
                    Klinkt goed.

                    Comment


                    • Eerst keer geknakt,2e keer gebroken.
                      Heb nu(10 jaar later) nog steeds een bult op mn schouder,en slapen op mn linker zij is een drama,dus wees wel zo slim om het goed te laten helen,al snap ik niet dat je na 4 maanden nog terug moet komen.

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • Bizar hoor, de schuur van de mannen van vw fanatics is afgebrand..
                        De jetta van Oliver, de lupo van twan, een caddy en een golf 1 van een vriend uit Engeland verwoest..
                        Twan had de cabby met geluk voor de deur staan. Eeuwig zonde iig

                        Scene-whore

                        Comment


                        • Heb her gister ook gehoord echt bizar gewoon weten ze mischien al iets van de oorzaak?

                          Comment


                          • Stond een van die auto's toevallig te koop?

                            Comment


                            • altijd zuur zoiets
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • dat is zuur!! is er misschien ook intresse in een stancworks whatsapp groep?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X