Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zijn er gegadidgen hiervoor???



    S|W Buzzlow BBQ editie 2 vlakbij Alkmaar. Op 14 september a.s. op recreatie gebied Geestmerambacht.
    Check de link voor meer info of je aanmelding. Meer zielen = meer vreugd!
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Mooie fotos van MIVW!
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • Pff ik haat echt nachtdiensten. Zal zaterdag wel weer zo lam als een tientje de auto klaar worden

        Scene-whore

        Comment


        • Zit hier van 2 tot 10 in de lijn

          zeikende klanten van hier tot tokyo en ik mag de hele dag vriendelijk blijven...

          this dat het goed betaald werk is


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Niks te klagen hier, elke dag van 8 tot half 5 met graafmachines spelen....uuuh ik bedoel aan graafmachines sleutelen.
            Gaat er zondag nog iemand naar RollHard of Germanized?
            Visit my photo page

            MWPhotography

            My sw thread
            Funfer Business

            Comment


            • Pfff nu pauze. Wat kunnen mensen klagen zeg...


              Wou graag nog naar Rollhard maar m'n vriendin heeft andere plannen; ws gaan we dan naar Walibi


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • Hier Waarschijnlijk Rollhard als bezoeker
                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                  Pfff nu pauze. Wat kunnen mensen klagen zeg...


                  Wou graag nog naar Rollhard maar m'n vriendin heeft andere plannen; ws gaan we dan naar Walibi
                  Ach de Goliath rollt ook wel hard.

                  Comment


                  • @Vladi met zn nieuwe accord:

                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                      Zit hier van 2 tot 10 in de lijn

                      zeikende klanten van hier tot tokyo en ik mag de hele dag vriendelijk blijven...

                      this dat het goed betaald werk is
                      Haha ik sta de hele week al van 20:00 tot 07:00 enkele honderdduizende blikken sperziebonen weg te draaien op mijn lijn
                      Vandaag mogen we zelfs nog wat eerder starten.. 17:30 weer present zijn en hopelijk wat vroeger weekend..

                      Het is inderdaad dat het leuk geld op levert. ( Heerlijk, dat 2-wekelijks loon )

                      Scene-whore

                      Comment


                      • Al dat geklaag lol

                        Ben blij dat ik ba 4 weken maandag weer kán beginnen! Different lives huh!

                        Nog een half uurtje nu en dan is de Ford uitgeladen en alles zo goed als opgeruimd....

                        Comment


                        • Pfoe, na 9 weken niks doen maandag beginnen met stage. 07:45 aanwezig. Kijk er een beetje tegenop...

                          Comment


                          • Zo, we zijn weer aan de betere sloopwerken begonnen, aangezien er enkele mankementen in geslopen zijn en natuurlijk doen we dan ook enkele veranderingen
                            -S2 klauwen gestoken ipv G60 klauwen
                            -Achterkant koplampen gespoten
                            - Korte aandrijfas gedmonteerd wegens gescheurde hoes aan bakzijde
                            - 25 mm remcillinder klaar gemaakt met remdrukbegrenzers
                            Deze week ga ik ook nog concentrische uniball toplagers bestellen van AK-racing en ook eens zien bij TK-motoring voor verlengde fusé kogels met uniball





                            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                            Comment


                            • Kijk dat is lekker bezig zijn hb! Demonteren gaat gemakkelijk zeker!?

                              Comment


                              • @RallyePug,

                                Zwaar he, 9 weken lang lekker niks moeten.. En dan nu weer vroeg het nest uit voor je toekomst XD

                                Ik ben aankomend half jaar ook de Sjaak. 40u in de week onbetaald stage & minimaal 16u ernaast werken. Gelukkig een droomstage, anders had ik het afgezegd


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X