Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hier geen MIVW, benzine lek en in de geburen geen autoparts open voor onderdelen te halen :/
    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

    Comment


    • Wij besloten zojuist om ook morgen die kant op te gaan, ze willen me bekeren op mivw

      Comment





      • Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • Zo, MIVW was weer prima! Ik vond het een pluspunt dat er gevoelsmatig wat minder opkomst was.
          Daarin tegen vond ik er dit jaar wel een stuk meer echt dik spul staan!
          Viel me op dat er dit jaar een stuk meer engelse liepen, en die hadden aardig dik spul mee


          Scene-whore

          Comment


          • Die engelsen hadden zeker dik spul mee.

            Reed ik trouwens een stuk in Leiden met jou mee op Maikel? Zilveren Astra GTC.

            Iloow stond recht achter ons, enkel nooit de man bij de auto gezien.

            Comment


            • Foto's van ALARM.






              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • Staat goed Sander, maar alarm???

                Iemand dan nog wat foto's van dat dik Engels spul wellicht?

                Comment


                • Vandaag dus een Jetta met breedstaal, getrokken bandjes met S|W stikkert gespot bij een restaurant aan het Grevelingen meer. Gast kwam gelijk naar buiten toen ik de Jetta aan het fotograferen was.
                  Heb 'm op deze draad gewezen, afwachten dus.

                  Picca's heb ik hier nog niet online, wel gepost in de S|W group app lol.

                  Comment


                  • Donkerblauw met smalle bumpers?

                    Ik ben nog bezig met de foto's, heb de ballen verstand van editing, dus duurt maar lang en veel gekut haha

                    Comment


                    • Haha, stond genoeg zo te zien!

                      Comment


                      • Doe mij ook eens in die nieuwe groepsapp dan. rooien.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Engelsen hadden inderdaad onwijs dikke auto's bij zich.
                          De Politie had ook een mooie Touran meegenomen:



                          Ook een bak vreemde merken, wat ik een groot pluspunt vond van de hele meeting:

                          Comment


                          • Er moeten meer meetings komen die alle merken aantrekken zoals dumpd enzo vind het altijd erg gaaf!

                            Comment


                            • Ik heb het idee dat mensen in Nederland oogkleppen op hebben en alleen maar onaneren op één merk.

                              Ik ben een auto liefhebber met een lichte voorkeur voor VAG. Aangepakte BMW's en Benzen kan ik ook altijd appreciëren!

                              Comment


                              • Originally posted by Gentleman View Post
                                Ik heb het idee dat mensen in Nederland oogkleppen op hebben en alleen maar onaneren op één merk.

                                Ik ben een auto liefhebber met een lichte voorkeur voor VAG. Aangepakte BMW's en Benzen kan ik ook altijd appreciëren!
                                Ik weet niet of het oogkleppen zijn of dat het gewoon stoer kinderpraat is om maar de grootste Fan te zijn die er bestaat.


                                Feit is iig dat die kortzichtigheid niet echt helpt in de autoscene.

                                Hebben ze in heel Europa excl UK trouwens, en is in de US en bijv Japan al een stuk minder.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X