Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik weet niet of mn meissie mee wil

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • oh op die fiets , anders hou ik het op mij en die kameraad. meer ruimte voor bier


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Mijn vriendin gaat denk ik ook niet mee, ze vind het wel leuk om in de Sub te rijden maar daar blijft t bij haha

        Comment


        • ^ The girlfriend likes his car better..... Hmmmmmmm?!? Haha

          Comment


          • Originally posted by Suburuuh View Post
            ^ The girlfriend likes his car better..... Hmmmmmmm?!? Haha
            whoehoehahahaha, de mijne gaat over het algemeen wel mee met automotive activiteiten, maar laat er dit keer toch thuis
            Facebook Sander Zuurbier
            Instagram sanderz28

            Twingo RS

            Comment


            • Error 404: Girlfriend not found

              Comment


              • Voor de Benz fappers: http://www.brabus.com/cars4sale/car_E65.html
                Hebbuhn

                Comment


                • Originally posted by RallyePug View Post
                  Voor de Benz fappers: http://www.brabus.com/cars4sale/car_E65.html
                  Hebbuhn

                  preis auf anfrage
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Toch besloten om de coupe geschorst te laten. Hij weegt op kenteken een dikke 1500 kilo en aangezien ik de Renooit heb als DD en over te weinig vrije tijd beschik om uberhaupt vn een extra auto gebruik te maken, wordt t ff te prijzig. Helemaal voor misschien die 10 dagen die ik er aankomend kwartaal mee ga rijden. Ik chop m gewoon evengoed, kijken hoe t staat. Hier in de polder controleren ze toch nooit en hangen ook geen cameras. Dus de rondjes zal ik er wel mee rijden

                    Blok, bak en diff hebben ff lek-technisch een beetje aandacht nodig. Dus de swap zal ook wel langer dan 13 dagen duren.
                    Dus Sander, ik rij nog altijd graag met je mee als dat kan
                    Last edited by loekaaz; 07-02-2014, 11:10 AM.
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Dan moet je wel achterin,mn meissie wil namelijk wel mee,en aangezien ik geen trek heb ik herrie thuis,gaat ze gewoon mee...

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • Geen probleem.
                        Holdinghandwhiledriving#justgirlythings
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Zo vandaag na het werk de Girling 60's gereviseerd en een kleurke gegeven, nu zien wanneer ik goesting en tijd heb om ze te steken...




                          Ook ga ik zaterdag zien wat het laagste is om uit de garage te geraken zonder alles kwijt te spelen en als deze hoogte mij aanstaat, wordt er een H&R -120mm besteld en gaat de Lufthansa de bingo in :mrgreen:
                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Nog meer volk van hier naar VW Fanatics (VW Vannetniks) geweest?







                            Comment


                            • Had willen gaan, maar vond niemand wat ook 230 km wilde rijden
                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                              Comment


                              • So HB, air weg dus, why?

                                Comment

                                Working...
                                X