Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • btw iemand hier verstand van electronica?

    m'n versterker doet het al een tijdje niet meer; lampje blijft rood branden. alles in de auto doorgemeten en was goed. nu van een maat paar gratis versterkers gekregen, wil die aansluiten maar krijg ook een rood lampje daarbij. zal dat aan de remote naar m'n radio ofzo liggen of eerder de voeding? zekeringen zijn allemaal intact.


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Woow je kan nu wel echt super veel, tof!

      Comment


      • @ rondes gedaan, 1 zeiknat pffffff. En 1 droog, toen heb ik het echt naar me zin gehad!

        http://ross219uk.zenfolio.com/p1017277472/e3cf5cd9c

        O ja, jullie zullen de auto niet herkennen maar dat is mn leasert
        Facebook Sander Zuurbier
        Instagram sanderz28

        Twingo RS

        Comment


        • Twingooooooo,

          haha leuk bakkie toch?


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Originally posted by DutchieSaxo View Post
            Twingooooooo,

            haha leuk bakkie toch?
            Best leuk ding, dieseltje erin. Heb er wel verlagingsveren onder gegooid. Ging op de deurkrukken door de bocht.













            Facebook Sander Zuurbier
            Instagram sanderz28

            Twingo RS

            Comment


            • Vanaag Italia @ zandvoort geweest,heerlijk met de 75 over de baan geknald,best flink wat auto's ingehaald ook,had weer een Gopro aan boord,dus daar is het wachten weer op.
              Hier nog wel even wat beelden van Assen,3 weken geleden.
              Sorry, we couldn’t find that page

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • @ SanderZ, top man, blijft leuk daar!

                @ Brolli, Nice. Maar staat je GoPro wel goed qua belichting?
                De mijne stond altijd op 'point (nog wat)' ivm van binnen naar buiten filmen.

                Comment


                • Mooie foto's sander, daaamn wat wil ik graag een keer een rondje over de ring,


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Originally posted by Suburuuh View Post
                    @ SanderZ, top man, blijft leuk daar!

                    @ Brolli, Nice. Maar staat je GoPro wel goed qua belichting?
                    De mijne stond altijd op 'point (nog wat)' ivm van binnen naar buiten filmen.
                    Geen idee of de gepro goed staat,ding is niet van mij,maar van mn maatje Jordy(die met de blauwe 156)

                    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                    Fiat Panda 1,2 Dynamic

                    Comment


                    • Jammer dat het nat was ofniet sander?

                      Comment


                      • zozo wat een circuitdagen allemaal..! Bruut beeld materiaal weer!

                        Ik heb dit weekend ook niet stil gezeten
                        Ik ben zaterdag naar de 300CE wezen kijken. Motor deed het nog steeds niet, en de accu was plat. Laatste vraagprijs was €750,- maar toen stond er nog bij dat de verkoper open stond voor biedingen, en dat was tevens nog in rijdende staat.

                        Dus, laadbak volgegooid met een andere accu, startkabels, compressietester en wat standaard gereedschap, en aan de trekhaak de autoambulance die ik altijd via mn zwager kan lenen.
                        Eenmaal aangekomen, bleek de PO een ALO studentje te zijn, die geen flauw idee had van wat ie aan het verkopen was of hoe hij überhaupt een auto moest verkopen. Verder goeie jongen, die welwillend was om mee te werken.

                        Eerste ronde rondom de auto viel mij nog mee; knappe wielen met goed Dunlop rubber, nieuwe voorschermen, weinig deukjes en krassen, maar wel wat rotte plekjes hier en daar.
                        Eenmaal de deur open gegooid, bleek er een heel knap interieur in te zitten, zonder ook maar één slijtageplekje. Okee, er missen een paar kapjes hier en daar, maar daar koop ik 'm niet voor.
                        De versnellingsbak (althans, het mechanisme) voelde ook heel vers en strak. Nooit geweten dat een w124 zo strak on schakelen!

                        Toen was het tijd voor de motor. Accu ernaast, kabels eraan, sleutel om en........helemaal niks
                        Ja, hij draaide wel rond, maar sloeg niet aan zoals de verkoper vooraf al aangegeven had. Wat ik wel opmerkte, was dat de brandstofpomp geen geluid maakte. Dus even de Bosch KE-Jet open geschroefd en jahoor, geen brandstofdruk. Dat was waarschijnlijk dus de reden dat ie het niet meer deed.

                        Daarna de compressietest gedaan. Ik had vooraf even opgezocht wat de nieuw-fabrieksopgaven waren voor een M103, en dat bleek dus 12,9 bar te zijn. Voor ingesleten motoren geldt er een minimum van 8,5 bar en een max. onderling verschil van 1,5 bar (mijn 260E komt niet boven de 11,5 bar bij cil. 1 + 6 en 2 t/m 5 zaten rond de 8,5 bar )
                        Dus, motor laten rondstarten, mijn zwager ging meten, notities gemaakt en toen even bekeken wat de uitslag was. Op het blaadje stond het volgende:

                        cil.1: 13 bar
                        cil.2: 13 bar
                        cil.3: 12,6 bar
                        cil.4: 12,5 bar
                        cil.5: 13 bar
                        cil.6: 13 bar



                        Dus ik kijk mn zwager even aan en zeg met een peinzende toon; "Oei....Das nou jammer. Die heeft een revisie nodig..."

                        Diep van binnen:

                        Uiteindelijk na wat moeilijke en twijfelende blikken en wat opmerkingen zoals "de markt ligt op zn oor, bladiebladiebla..." heb ik een hand geschud op €350,-
                        Een 190pk sterke Mercedes-Benz 300CE met APK tot november, verse handbak + motor en leuke extra goodies zoals een elektrische zonnerollo en hydraulisch limited slip diff....

                        Eenmaal thuis even het brandstofpomp-relais vervangen die achter de accu gemonteerd zat bij de ECU, en wat denk je??!!!

                        HIJ DOET HET! EN SPATZUIVER!!

                        En wederom heb ik weer een Deal Of The Century te pakken...
                        In ieder geval, ik zit er over te twijfelen om er een kwartaal mee te gaan rijden, veren te choppen en hem iig klaar te maken voor de Bussloo bbq
                        Hier het beeldmateriaal: Wat vinden jullie???



                        Last edited by loekaaz; 07-06-2014, 04:42 AM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • ik zeg doen

                          en netjes!!!


                          en als je hem scrapped, chop dat dak dan ff
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • hahah ja sowieso dat ik m dan ga choppen
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Wat een klein relais niet kan doen haha

                              Veel plezier ermee!

                              Comment

                              Working...
                              X